Essence || Açılı Eyeliner Fırçası

18:12


Herkese merhaba!

Bugün biraz da makyajımızda sık sık kullandığım bir üründen bahsetmek istedim.
Essence markasında ait, açılı eyeliner fırçası.

Normalde bu fırçayı uygun fiyatını görüp açılı eyeliner fırçamı yedeklemek için almıştım.
Ama günlük makyajımda istisnasız kullandığım bir fırça haline geldi.

Fırçanın kılları yumuşacık ve çok ince.
O yüzden ben rahatlıkla kimi zaman krem eyeliner uygulamak kimi zamanda kaşlarımı doldurmak için kullanıyorum.
Yanlış oldu ya, ben bu fırçayı hep kaşımı doldurmak için kullanıyorum.


Fırçanın kılları öyle yumuşak ve hafif ki, kaşımı doldururken çok hafif dokunuşlarla çok doğal bir görüntü elde etmemi sağlıyor, dolayısıyla kaş açısından vazgeçilmezim.
Ancak resimde görüldüğü gibi zamanla deforme olması kaçınılmaz.

Eyeliner kullanırken gözümün iç köşelerine bu fırçayla çok ince çok güzel eyeliner uygulayabilirken, kuyruk kısmında o kadar rahat kullanılmıyor gibi.

Ama fiyatı 2-3 lira. O yüzden gidin düşünmeden alın diyorum.
Elbet hoşunuza gidecek şekilde kullanmanın bir yolunu bulursunuz.

Sizler bu fırçayı kullandınız mı?

Sevgiler! 

instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts