Pastel || 88 Oje

09:00


Sunumudur, sınavdır derken kısa bir süre de olsa buralarda olamadığımın farkındayım. Bloga zaman ayıramamamın sebebi burada blog fotoğraflarıma gereken arka planı, düzeni, ışığı bir türlü oturtamamamdan aslında.

Her neyse, bugün Türkiye'den buraya gelirken neden yanımda getirdiğimi bilmediğim bu ojeyi konuşacağız.
Aslında şişede rengi çok güzel, oldukça "nude" görünse de tırnaklarda öyle durmadığını ikinci katı sürdüğümde anladım.
Üçüncü kata da hiçbir zaman vaktim olmayacağını bildiğimden uğraşmadım bile.


Bu kadar ince yapıda olmasından mı bilmiyorum, kalıcılığı gayet iyiydi. İki kat sürdüğünüzde bile tırnağınızda hiçbir oje yokmuş görüntüsü veriyor aynı zamanda. Yani o zaman niye sürüyoruz ki :)


Belki güzel bir French manikür ojesi olabilir. Ama onun haricinde sürmek isteyeceğimi sanmıyorum.
Fiyatı diğer Pastel ojelerle aynı, 3 lira. 
Gratis ve Watsonslarda bulabilirsiniz.
Sizler ojenin rengini beğendiniz mi?

Ojenin rengini beğendiniz mi?

Sevgiler!

instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com


 


You Might Also Like

2 yorum

Popular Posts