Makyaj || Flormar Supermatte Ruj Red Terracota 208

08:40


Hepinize merhaba!
Bugün Flormar'ın mat serisinden kiremit rengi olduğunu görünce hemen aldığım
208 Red Terracota'dan bahsedelim istedim.
Golden Rose'un mat serisinden çok memnunum ancak böyle bir renk bulamadığım için
başka markalara göz atayım dedim.


Sürümü mat rujlara kıyasla oldukça kolay çünkü kremsi.
Bu yüzden de dudakları kurutmuyor diyebilirim.

Ancak kremsi olduğu için tahmin edersiniz ki oldukça az kalıcı, yani
dudağa yerleşip sabitlenmiyor.


Bırakın 3-4 saat dayanmayı 1 saat dayanırsa şanslısınız.
O yüzden ben süreceğim zaman üzerine başka bir mat ruj daha sürüp
hem istediğim koyuluğu elde ediyorum hem kalıcılığını arttırıyorum.

Fiyatı Flormar'larda 16 TL.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,

sevgiler!

instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts