Favori 5 Rujum

11:29

Herkese merhaba!

Nihayet rujlarım arasından en çok sizlere bahsetmek istediğim 5 tanesini seçebildim.
 
Gosh Velvet Touch Lipsticklerden 60 numara Lambada ve 122 Nougat ilk bahsetmek istediklerim arasındaydı. Bu rujların detaylı yazısını ve dudakta duruşunu buradan görebilirsiniz. 
Benim için mükemmel kırmızı ve mükemmel nude. Kokuları ayrı tatlı, yapıları kremsi ve yumuşacık, kalıcılıkları ortalamanın üzerinde, dudakları da kurutmuyor. 
Hatta 122 Nougat sürdüğüm ve kendime yakıştırdığım en iyi nude ruj diyebilirim. 
Yani mükemmel ruja yakınlar benim için :) 



 3. rujum ise Yves Saint Laurent Rouge Volupté Shine 07. 
Rengi mürdüm gibi koyu görünse de içlerinde yapısı en ince en kremsi olan bu ruj. Koyu renkli olmasına rağmen severek günlük kullanılabilir. Kokusu da diğer rujlardan çok farklı ama hoş. 
Kalıcılığı kremsiliği dolayısıyla pek mükemmel değil fakat aynı zamanda dudağı yumuşacık yapan da bir ruj.
Ayrıca paketi de çok göz alıcı ve sağlam.



Sevdiğim diğer bir ruj Rimmel London Moisture Renew Lipstick 220 Heather Shimmer.
Bu rujun tek sevdiğim yanı rengi ve yumuşaklığı. Fakat bu ruj o kadar da nemlendirici değil. Ben o yüzden muhakkak altına kendim nemlendirici sürüyorum. Kalıcılığı da ortalama diyebilirim.



Son rujum konusunda aslında kararsızdım. Bu Golden Rose Lipstick 50.
Tek sevdiğim yanı rengi ve de tabi ki kalıcılığı. 
Saydığım rujlar arasında en kalıcı olan bu.
Fakat o kadar sert bir yapısı var ki dudağınıza nemlendirici vs uygulamadan sürmek istemezsiniz.
Ama ben altına nemlendirici sürüp uyguladığımda tabi ki diğer rujlar gibi kremsi oluyor.
Dediğim gibi rengine bayılıyorum, sürdüğüm en koyu ruj diyebilirim. Kalıcılığı da bayağı fazla.
Fakat bir süre sonra üst üste uygularsanız pek hoş durmuyor. 5-6 saat sonra silindikçe uygulamanızı öneririm.




Fark ettim ki seçtiğim renkler birbirine çok benziyor.
Fakat hepsinin dudakta duruşunun farklı olduğuna emin olabilirsiniz :)
Sonbahar geldiği için hepsini de doyasıya kullanıyorum.

Bu rujları kullananınız var mı veya sizlerin favori rujlarınız hangileri?

Gosh Velvet Touch Lipstick: 18,90 TL
YSL Rouge Volupté Shine: 89 TL
Rimmel London Moisture Renew Lipstick: 16,90 TL
Golden Rose Lipstick: 13,90

instagram: ladyoflochaber / asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts