Yetişin, diyet elden gidiyor!

10:28


Bazı şeyler çocukluğumuzdan bu yana birşeylerin değişmediğini gösterir bize. Çikolata aşkı bu değişmeyecek şeylerden biri benim için. Vaziyet böyle olunca, arada bir beslenme düzenimi çikolata uğruna feda ettiğim oluyor. Hiç kınamayın, yanında muz ve çilek olunca biraz sağlıklı oldu gibi :p Neyse, madem diyet elden gidiyor, bari en güzel şekilde gitsin dedim ve soluğu Tepe Prime'da bulunan Waffle Pancake House'ta aldım. Ve Kinder çikolatalı pankek siparişini verdim. Allahım, yok böyle bir tat, yazarken bile canım çekiyor. Ankaralı'lar, gidin. Gerçekten. Eğer kahvaltı vakti olsaydı, bu güzelliğin kahvaltı şeklinde olanını sipariş ederdim. Ama şimdilik durdurabilmişim kendimi. 


Tepe'ye gelip Arabica'sız olur muydu? Olmazdı.


Bir de ne giydiğimi buraya bırakıp, ben izninizi istiyorum.


Hepinize şimdiden mutlu hafta sonları! Diyet bozmak isteyenlere veya diyet neymiş bana hep böyle şeylerle gel diyen arkadaşlarımıza da güzel bir mekan önerisini buraya bıraktım.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
sevgiler!


instagram: @ladyoflochaber_ / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

8 yorum

  1. Zaten çikolata diyette yenilen şeylerdir.. Yanlış bilinen doğrulardandır o. O yüzden çikolata serbest.. Bu arada çok hoş görünüyorsun. Bol sweatleri gerçekten çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama işte pancake'le birleşince eminim diyette yenmiyordur :) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Ankara'da olmadığım için sadece iç çektim☺️ çikolata deyince akan sular duruyor😋 bu arada bluz çok şık çokta yakışmış tatlım😘

    YanıtlaSil
  3. Afiyet olsun. Zaten oldukca fit görünüyorsun 😊

    YanıtlaSil
  4. Afiyet olsun Biraz kaçamak iyidir :)

    YanıtlaSil

Popular Posts