Nails || Essie Spin the Bottle Oje

10:14


Hepinize merhaba!
Belçika'dayken bol bol Essie standı gezme fırsatım olduğu sırada nude bir oje ararken
Spin the Bottle'ı almıştım.

Yine geçenlerde rastgele Flormar'dayken yine bir nude oje ararken
Flormar'ın bu hiç denemediğim CC(Correct&Conceal) ojelerinden
bir tane alıp çıktım.

Eve geldiğimde hangi ojeyi sürsem derken bir baktım Essie Spin the Bottle ile
yeni aldığım
Flormar 004 Pure Beige birbirine oldukça benziyor. 


Acaba hangisini sürsem diye düşünüp ikisini de sürünce Essie ojenin
muadilini bulduğumu anladım.
Fotoğraflarda serçe ve yüzük parmağımda Flormar 004 Pure Beige,
işaret ve orta parmağımda ise Essie Spin the Bottle var.
Söylemesem fark eder miydiniz?


Muadil diyorum ancak Flormar tek katta mükemmel kapatıcılık sağlıyor ve
bana kalırsa Essie'den daha parlak.
Aslında tümüyle Essie'den daha başarılı bile diyebilirim.


 Essie ojeler artık hem ülkemizde satılmıyor  hem de
uygun fiyatlı ojeler olduğu söylenemez.
Ben Belçika'dan Di Beauty&Care'den 12 €'ya (yaklaşık 38 TL) aldım ancak
Flormar CC oje sadece 4,5 TL.

Umarım beğenmişsinizdir.
Eğer Flormar CC ojeyi denerseniz Instagram'da beni etiketlemeyi lütfen unutmayın.
Flormar ojeyi satın almak isterseniz  buraya tıklayabilirsiniz.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,

sevgiler!

instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

 

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts