Makyaj || Ombre Dudaklar

12:43


Hepinize merhaba!
Bugün cumartesiye yakışır bir yazıyla karşınızdayım.
Cumartesi akşamı dışarı çıkacaklardansanız ama "of nasıl bir makyaj yapsam acaba"
diye düşünenlerdenseniz belki bu yazı size yardımcı olabilir.


Malum bahar gelince koyu renkli rujlarımıza ister istemez veda ediyoruz
ama bu onları akşam kullanamayacağımız anlamına gelmiyor.
Ben de bugün sizlere sezonun renklerinden olan kiremit renginden
doğal bir ombre yapımını göstermek istedim.


Kullandığım rujlar soldan sağa 
-Maybelline Matte Color Sensational 975-Divine Wine
-Flormar Supermatte 208-Red Terracotta
-Note Lipgloss 02-Barely Nude

Öncelikle dudaklarımın en dış köşelerine en koyu renk olan Divine Wine ile başladım
ve dudağımın yarısını geçmeyecek şekilde bu koyu bordo rengi getirdim.
Ardından birazcık Divine Wine'ın üzerinden başlayarak dudaklarımın tamamını
Red Terracotta ile doldurdum.


Parmaklarım yardımıyla bu iki rengin birleştiği yeri biraz birbirine karıştırdım ki
direkt geçiş yapılmış gibi gözükmesin.
Ardından dudaklarımın tam ortasına Barely Nude lipglossu sürerek bitirdim.

Normal dudak renklerinden sıklıp çok değil ama biraz daha fark yaratmak
isteyenler için bir fikir olsun istedim.
Umarım beğenmişsinizdir.


Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,

hepinize mutlu haftasonları!

instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts