Pinterest Challenge

10:08


Herkese yeniden merhabalar!
Bugün yeni yeni denemeye başladığım bir şeyi sizlerle paylaşmak istedim.
Pinterest'te gezinirken gördüğüm kıyafetler, saç stilleri beni çok etkiliyor.
Özellikle kıyafet seçiminde büyük ilham olan Pinterest'e dair bir
challenge yapmak istedim kendi kendime.
Pinterest Challenge; yani Pinterest'te beğendiğiniz veya "Nasıl böyle görünüyor ya" diye
sorduğunuz ne varsa alıyorsunuz ve deniyorsunuz.
Ben mesela bunu yapmayı başladım.
Bugün sade bir şeylerle başlayalım ki, gözümüz korkmasın :)
Örneğin, kot, sneakers, beyaz t-shirt, deri mont kombinini aldım
ve kendime göre yorumladım.

Ben beyaz uzun sneaker yerine, gri boğazlı converse'imi geçtim.
Pinterest'in  güzel yanı da bu işte: ilham periniz oluveriyor aniden.
Bu arada ben bu kareye bir de Lady of Lochaber'imi temsilen
bir balon sıkıştırdım.

 Balondan bahsetmişken, nerden aldığımda da bahsetmeden olmaz,
çünkü çok uygun fiyatlı bir siteden almama rağmen çok kaliteli çıktı.
İlgilenenler için eklemek istiyorum, bu balon Born Pretty Store'dan
BPS, çok uygun fiyata oje, tırnak ürünleri, süsleri, kırtasiye eşyaları,
makyaj ürünleri, telefon kapları, kıyafet ve hatta aksesuar bulabileceğiniz,
Aliexpress'e alternatif olabilecek nitelikte, hızlı ve ücretsiz kargoya sahip bir site.
Kesinlikle göz atmanızı öneririm, hatta göz atarsanız 0.99$a satılan şeylere
kasada ASUT10 kodunu eklerseniz %10 gibi bir indirim de sizin olur.
Eğlenceli ve orjinal şeyler bulabileceğiniz bir site alternatifi yani.
Konumuza geri dönecek olursak, ben bu Pinterest challenge'ını sevdim.
Sizlere de öneririm. Hatta yaparsanız bir haber verin :)
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere!

Ceket: Mango
T-shirt: H&M
Jeans: Zara
Sneakers: Converse
BPS: www.bornprettystore.com
Alfabe Balon: http://www.bornprettystore.com/gold-alphabet-letter-foil-balloon-birthday-wedding-party-supplies-decorations-p-19090.html

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts