Coffee Carnaval 2016'da kahveye doyduk!

10:27


Ankara'da sık sık gerçekleşen ve en sevdiğim etkinliklerden biri olan kahve karnavalı 
bu sene 3-4 Aralık'ta Ankara Palas'taydı!

Beni bilen bilir, öyle bardak bardak canımın çektiği kadar kahve içemem.
Ama, kahve içmeyi de çok severim!
Bu sebepledir ki her ne kadar hasta olursam olayım,
boğaz ağrısından sesim çıkmasa dahi
kendimi bu karnavalda buldum.
Sizleri de şimdi yanımda götüreceğim.




Ankaralı tüm kahve severler buradaydı ve 
Ankara Palas çok kalabalıktı.
Dolayısıyla, çok da dolaşamadım.
İlk durağım bizim okulumuzdaki şubeleriyle zaten aşina olduğum Coffee Break oldu.
Tabi ki bir latte istedim.




Kahvemi elime aldım ve standları dolaşırken çok güzel design standları keşfettim.
Bunlardan biri de Lolipu.

 

 Sonrasında, Arabica'ya uğramadan olmaz diye düşündüm.
 Bir latte de ordan kaptım. 



Arkadaşlarımla buluşup kahve içmeye bahenemiz olan Kahve Karnavalı da
işte böyleydi.
Ankaralı kahve severler için uzun olsa da benim için
 boğaz ağrım sağolsun kısa sürdü.
Koşarak hasta halimle yatağıma döndüm. 
Ama her şeye rağmen çok keyifliydi!


Gidenleriniz varsa, yorumlarınızı bekliyorum.
Bir sonraki yazıma kadar
şimdilik görüşmek üzere,
ben kaçtım!

instagram: @ladyoflochaber_ / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts