Happy Saturyay from Coffee Craft Town

11:35


Eskiden kahve içmeye en ufak vakit bulamayan ben, şu sıralar boş vakitlerimi sevdiklerimle oturup bir fincan kahve içmekle gezip tozmakla geçirebiliyorum. Belki sizlere abartı gelecek ama bu benim için çoğu zaman bir lüks. Dolayısıyla, bu lüksü de en keyifli şekilde değerlendirmek istedim. Ve çok sevdiğim arkadaşım Bilgesu'yla bu haftasonu yeni açılan Coffee Craft Town'a uğrayalım dedik.


Hafif bir şey içmek istediğim için bir latte söyledim. Kahvem hazırlanırken, Coffee Craft Town'un güler yüzlü çalışanlarıyla sohbet etme fırsatı yakaladım.
Bu arada çalışanlar da mekanın kendisi de oldukça "social media friendly"!


Kahvemi söyleyip bir kitap okuyayım, ders çalışayım diyenlerdenseniz hani Starbucks'a doluşmanıza gerek yok. Burası bu tarz şeyler için sakin ortamıyla oldukça ideal. 


Bir de gittiğiniz zaman eğer kedi severseniz buraya ekstra bayılabilirsiniz. Çünkü mekanda kediler her yerde. Yok, kanlı canlı kediden bahsetmiyorum.



Haftasonunda kahvsever bir arkadaşınızı alıp aktiviteleriniz arasına belki Coffee Craft Town'u da katarsınız. Çünkü, yaşasın kahve, yaşasın haftasonu ve en önemlisi yaşasın arkadaşlık, dostluk!
Kahvemizi haftasonunun şerefine kaldırıyoruz!



Rayban   Gözlük
Forever21   Kazak
Bershka   Fular
Zara   Jeans
Zara   Bot
H&M   Kemer

instagram: @ladyoflochaber_ / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

4 yorum

Popular Posts