Spring is the first kiss of summer!

11:57

Sanıyorum hepimiz bu günleri bekliyorduk, güneş açsın, havalar düzelsin diye. Şimdi soruyorum, düzeldi de ne oldu? İnsanın derse giresi, çalışası, evde oturası gelmiyor. Beni bıraksanız eve girmem bile. Sürekli bir piknik ve yürüyüş hevesidir gidiyorum.
Benim en sevdiğim mevsim olmasının yanı sıra, bahar bana kalırsa tüm başlangıçların mevsimi, mesela; diyete başlanır, yaz alışverişine başlanır, spora başlanır, gevşemeye başlanır. :) Bir mevsimin her şeyi mi güzel olur? Bugün de Ankara sokaklarına baharın geldiği öyle belli oluyordu ki sizlerle paylaşmak istedim. Bu arada hava düzelse de giysem dediğim, hevesle beklediğim ilk parçamı da giydim: Çizgili kimono gömlek
Tam bu mevsimlik diyebilirim: yeterince kısa kollu, ne çok ince ne çok kalın kumaşlı ve ister spor ister klasik tüm kıyafetlerle giyilebilecek oldukça kurtarıcı bir parça. Çizgili olması da onu ekstra kurtarıcı yapıyor bana kalırsa.
Neyse, çok konuştum. Bana kalırsa gidin alın ve dolabınızı kurtarın. Sonra "giyecek hiçbir şey bulamıyorum" diye ağlamayın. :)
Linkini de buraya bırakıyorum: bir bakayım derseniz.





Bu arada baharla ilgili düşüncelerinizi paylaşın bakalım aşağıya, siz nelere başlıyorsunuz görelim. :) Bir sonraki yazımda görüşmek üzere!

Romwe  Bluz
Zara   Jeans
Mango   Stiletto
Primark   Çanta
Zara   Şapka
Rayban   Gözlük

instagram: @ladyoflochaber_ / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts