Kozmetik alışverişi (L'Oreal, The Body Shop...)

20:51


Herkese merhaba, şu an tatile girmiş olmanın verdiği rahatlıkla bloğuma yoğunlaşabileceğim için çok mutluyum. Bloğa bir alışveriş postuyla dönmek istedim.
Açıkçası çok fazla kozmetik alışverişi yapmadım ama aldıklarımı yine de paylaşmak istedim.

Önce Gratis'e gittim ve de yaz geldiği için waterproof Maybelline Falsies almayı tercih ettim. Hem waterproof hem de görevini çok iyi yerine getiren bir maskara. En iyi maskaralarımdan biri diyebilirim üstelik fiyatı da oldukça uygun ya 16.90 ya da 19.90 olması lazımdı hatırlayamıyorum şu an.

Fondöten olarak da L'oreal True Match'i denemeyi çok istiyordum. Gördüğüm kadarıyla pozitif yorumlar alan bir ürün. Deneyip düşündüklerimi yazıcam sonrasında. Ürün SPF 17, ton seçenekleri de diğer ürünlere oranla daha çeşitliydi. Benimki Rosy Vanilla. Kendi tenimden biraz koyu aldım sanırım şu an emin değilim ama en azından yapısını incelemek istiyorum. Fiyatı da 53 lira civarındaydı.

Daha sonra Watsons'a da gittim ve Real Techniques fırçalardan almadan çıkamadım. Benim aldığım Real Techniques Stippling Brush. Hem light coverage için fondöten kullanımında, hem allık kullanımında rahatça kullanılabilecek bir fırça. Kısacası yüz makyajında önemli bir yere sahip.

Bir sonraki aldığım ürünse Garnier Kafeinli Kapatıcı Roll-on'u oldu. Ürün kapatıcılık amaçlı ve aynı zamanda yorgunluk karşıtı etki yaratıyor. Ben Açık ton'u seçtim Medium koyu olurdu. 2'si bir arada yani hem nemlendirici hem göz altı morlukları için kapatıcı. Aynı zamanda kafein ve limon esaslı. Aynı zamanda uç kısmı masaj etkisi yaratan bilyeli. Denemek istediğim ürünlerden biriydi. Kaptım geçtim.

Son olarak da The Body Shop'a gittim. Ne kadar ürün çeşidi varsa ben o kadar içerde kalıyorum bayılıyorum :) Kendimi tutup sadece bir parfüm alıp çıktım. Hindistan Cevizi kokulu parfümümle tanışın kokusuna bayıldım tek kelimeyle mükemmel! Dahay büyük boyu olsaydı alıcaktım ama yoktu malisif. Küçük boyu da indirimdeydi ve 19.99 idi.
Siz bu ürünler hakkında ne düşünüyosunuz? :)


instagram: ladyoflochaber / asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts