Amerika'dan Michael Todd Alışverişi

18:11

Herkese yeniden merhaba!
Uzun zamandır Michael Todd ürünlerini denemek gibi bir isteğim vardı. Michael Todd True Organics ürünleri organik cilt bakım ürünleriyle ünlü bir marka. Ülkemizde de bildiğim kadarıyla satılmıyor ama kendi sitesinden sipariş verebiliyorsunuz. aşırı hassas ve alerjik bir cilde sahip olduğum için organik ürünlere ilgi duyuyorum ve bu marka da denemek istediğim bir markaydı. Başlangıç olarak sadece bir ürün sipariş ettim yanında 4 sample ile geldi zaten.

1 adet Jojoba Charcoal Facial Scrub sipariş ettim. Kuru bir cildim olduğu için scrublara daha çok ihtiyaç duyuyorum. bütün cilt tipleri için uygun aslında. Ölü ciltten arınmak ve cildi rahatlatmak amaçlı bir ürün.
Araştırırken indirime denk geldim ve hemen aldın. Ürünün kendisi şu anda 18.50$ yani 39-40 lira falan.
Ben 12.58$'a 25-26 liraya aldım. Kargo ücreti üründen pahalıydı malesef taa Amerika'dan geldiği için 14.95$ idi. 18 Mayıs'ta siparişimi verdim ve 30 Mayıs'ta geldi. Gümrükle de sorun yaşamadım. zaten toplamda 27.53$ tutuyordu.
Ürünü bir kez denedim şimdilik. Kokusu çok ferahlatıcı. Kullanımdan sonra tonik ve nemlendirici sürdüm ve yüzüm gerçekten çok yumuşak. Ürün hakkındaki detaylı görüşlerimi ürünü belli bir süre kullandıktan sonra yazacağım. Ama bir kullanımdan bile memnun kaldım.
4 tane sample vardı. Biri "Damascus Rose" kırışıklık kremi kuru ciltler için, 2.si "Honey and Oat Gentle Deep Pore Cleanser" Cildi temizlemek için kısaca, 3.sü "Tropical Fruit Enzyme Exfoliant Scrub"  scrub etkisi olmadan cildi rahatlatıyor, sonuncusu da "Wild Berry exfoliating peel" Hassas cilt hariç bütün ciltler için kullanılabilir şekilde.
Ürünün linkini de bırakıyorum isteyenler için : http://www.michaeltoddtrueorganics.com/mtto-jojoba-charcoal-facial-scrub.html
Görüşmek üzere :)


instagram: ladyoflochaber / asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts