Makas Ankara

11:30

Herkese günaydın!

Nihayet üşenmeyip kuaföre giden ben geçen haftalarda Makas Çayyolu'ndaydım.


Nesneslis ve ojecanavarı nın da tavsiyesi üzerine soluğu Makas'ta buldum.

İyi ki de bulmuşum.


Nihayet saçıma kıyıp kestirdim ama saçını kestirdikten sonra bu kadar mutlu olan birini görmediğini söyleyen arkadaşlarım var :) 
Sonuç tam istediğim gibi olunca mutlu olmamak elde değil.



Hep saçımı küte yakın kestirmek istiyordum yani saçlarımın aynı boyda olmasını :)
Ziya Beyle boyuna ve kesimine karar verdikten sonra ortaya hayalimdeki saç çıktı diyebilirim :)

Bu sezon Long Bob yani ne kısa ne uzun dediğimiz boyda Bob kesimi oldukça trend :)


Ben aşırı memnun kaldım, gerek ilgileri gerek saç uzmanlıkları olsun ideal bir yer.

Bir de çok tatlı bir indirim yaptılar :)

Gitmek isteyenler çekinmeden gitsinler diyorum :)

Adres: AHMET TANER KIŞLALI CAD.
NORTHSTAR İŞ MERKEZİ 4/32
ÇAYYOLU / ANKARA
Tel: 0312 240 22 24

instagram: ladyoflochaber_ / asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts