Benefit || They're Real Push Up Liner Kahverengi

16:56


Hepinize yeniden merhaba!
Bugün Benefit'in kısa bir süre önce kahverengi, mor, yeşil ve lacivert olmak üzere 4 farklı renkte tekrar çıkardığı Push Up Linerlardan kahverengi olanını konuşacağız.
They're Real serisini az çok merak etmişseniz push up linerın jel eyeliner olduğunu ve aplikatörünün kuyruklu eyeliner çekmek isteyenler için özel üretildiğini biliyorsunuzdur.
Açıkçası hiçbir zaman çok uzun kuyruklu eyelinerların fanı olmadığımdan ve piyasada çok daha uygun fiyatlı eyeliner bulabileceğimi düşündüğümden orjinal push up linerı hiçbir zaman alıp denemedim.

Ancak mağazada deneyince bir de üstüne kahverengi olması cazip gelince alıp bir şans vermek istedim.


Nereden başlayacağımı bilemiyorum açıkçası.
Kullanımı ve eyelinerı çekmesi kolay olsun diye dizayn edilmiş bir ürünün gerçekten bazı şeyleri kolaylaştırmasını bekliyorum. Ama öyle hooop çektim gibi bir şekilde uygulayamadım. Hea belki problem bendedir, o da mümkün.

Ürünü kullanacağım zaman alt kısmından çevirdiğimde yeterli ürün gelmiyorumuş gibi. Ürünün istediğim kadar ucundan çıkmaması sanırım karşılaştığım en büyük sorun. Yoksa gerçekten kuyruk çekmeniz daha kolay bu aplikatörle.

Onun haricinde aşağıdaki görselde göreceğiniz üzere rengi koyu bir kahverengi değil, sütlü kahve gibi.


Aldığıma pişman olduğum bir ürün olmadı açıkçası, aplikatörüyle istediğim kuyruğu yaratmama yardımcı bile oldu. Hatta tüm gün hiçbir şekilde gözümden çıkmaması, o yumuşak rengi oldukça hoşuma gitti.
Ancak piyasada daha uygun fiyatlı ve aynı kalitede eyelinerların olduğunu düşünüyorum.
Merak edenler için fiyatı 92 TL.
Ayrıca mor, mavi ve yeşil renkleri de var.


Ürünü sephora'larda bulabilirsiniz.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,

Sevgiler!

Instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com


You Might Also Like

4 yorum

  1. sürmesi bana biraz zor gibi gelmişti :D sende hoş durmuş canım :) bu ardada instagram sayfam kozmetikpsikolojisi nde çekilişim var istersen gel :))

    YanıtlaSil
  2. Bende siyahını kullanıyorum,bu ürünle kuyruk yapmak gerçekten çok kolay oluyor :)

    YanıtlaSil

Popular Posts