Sonbahar Cilt Bakımı Rutinim

01:07

Herkese merhaba!
Bugün sizlerle birkaç cilt bakımı ürünümü paylaşmak istemiştim ama onun yerine tam cilt bakımı rutinimi paylaşmaya karar verdim.
Normal bir günde eve geldiğimde önce makyajımı temizliyorum.
Makyajımı temizlerken Bioderma Sensibio H2O'yu kullanıyorum.

Oldukça etkili ve en memnun kaldığım makyaj temizleyicilerden biri.
Fransa'dan da 2 katı ucuza almıştım.Süper.

Makyajı temizledik.
Duşa girip çıktıktan sonra nemli yüzüme direkt maskemi uyguluyorum.


Kullandığım maske Kiehl's Rare Earth Deep Pore Cleansing Maskesi.
Maskeyi ince bir tabaka halinde uyguladıktan sonra 15 dakika yüzümde bekletiyorum.
Kuruyor tabi ki ama aşırı sert bir hal almıyor.
Hafta sadece 1-2 kere bu  maskeyle cildimi ferahlatmaya çalışıyorum.

 Maskeyi temizledikten sonra yüzümün ciddi ciddi hava aldığını hissediyorum, aşırı ferah bir his bırakıyor.
Bütün gözeneklerim açılıyor.
Maskeyi yaklaşık 4-5 kere uyguladıktan sonra cilt rengim dengeye girdi diyebilirim.
Aynı şekilde bu maske ve birazdan bahsedeceğim temizleyici sayesinde burun çevremdeki ve alnımda kuruluk o pütür pütürlük, deri soyulması bitti gitti.
Fakat yüzü nasıl temizliyorsa, maskeyi yıkadıktan sonra derim aşırı hassaslaşıyor bir iki dakika boyunca.

Maskenin ardından yüzümdeki tüm kalıntıları iyice temizlemek adına Kiehl's Blue Herbal Gel Cleanser'ı kullanıyorum.


Bu ürünü kullanalı çok olmadı; yaklaşık 2 hafta oldu sanırım ama ben etkilerini hemen gördüm.
Bu ürün benim sivilcelerime gerçekten iyi geldi.
Her zaman suratımın her yerinde sivilcem eksik olmazken, şimdi sadece ağız etrafımda vs çıkıyor, bunun sebebi de çok başka birşey bence çünkü suratımın diğer yerlerindeki sivilcelerde gözle görülür azalma oldu.
Ayrıca çıkan sivilceyi 1 günden kısa bir sürede kurutuyor.

Yüzümüzü iyice temizledikten sonra tonik kullanalım bari diyoruz.

Vichy'ye gittiğimde aldığım bu tonikle cildimi biraz daha ferahlatıyorum.

Yüzümü iyice temizledikten sonra o ciltteki kuruluğu hissediyorum ve acilen nemlendiricimi uyguluyorum.
Normalde cildimde T bölgemde yağlanma var fakat bu nemlendirici kuru ciltler için.
Cildimi aşırı kuru hissettiğimde, özellikle kış aylarında tercih ettiğim bir nemlendirici çünkü bir bezelye tanesi kadar bile sıkmam gerekmiyor.
Daha az bir miktarda uyguluyorum ve yetiyor.


Dudaklarım kuru olduğunda benim dudaklarıma en iyi gelen şey vazelin.
Çopu lip balmdan daha etkili diyebilirim o yüzden hiç aksatmadan sürüyorum.
Bunu da paylaşmadan geçemedim.



Ekstra bir üründen bahsetmek istiyorum fakat bunu sadece ayda 1 kullanıyorum; yani aslında cildim ne zaman exfoliationa ihtiyaç duyuyorsa o zaman kullanıyorum.

Michael Todd True Organics Jojoba Charcoal Facial Scrub.


Cildim aşırı hassas olduğu için sürekli olarak bu ürünü kullanmıyorum.
İçindeki Jojoba Charcoal'la yüzdeki kalıntıları temizliyor.
Fakat hassas ciltlere göre değil pek.




Benim cilt bakımım hemen hemen böyle işte.
Şimdilik tabi ki yüzüm için olabildiğince uygun olan ürünleri kullandığımı düşünüyorum, bir şikayetim yok.

Sizler bahsettiğim ürünlerden kullandınız mı?

Ürünler hakkında başka sorunuz varsa sorabilirsiniz :)

instagram: ladyoflochaber / asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

4 yorum

  1. Merhaba;blogunuzu instagramdaki etkinlik sayesinde keşfettim. Gerçekten çok güzel bir blogunuz var. Kiehls ürünlerini hiç kullanamadım çünkü Bursa'da ulaşabileceğim bir mağazası yok ancak ilk denk geldiğim anda alıp denemek istiyorum. Özellikle avakodulu göz kremini merak ediyorum. Ben de sizi bloguma beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim çok teşekkür ederim, benim de gözle görülür sonuç aldığım ürünler oldu gerçekten. İstanbul şubesinden sipariş verebiliyorsunuz diye hatırlıyorum emin değilim. Bloğunuzu hemen ziyaret ediyorum :)

      Sil
  2. Bioderma Sensibio H2O'yu çok severek kullananlardanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum, güzel bir yapıya sahip hem de hemen temizliyor :)

      Sil

Popular Posts