Bahar Şenlikleri'yle hepinize merhaba!

16:30


Hepinize merhaba!
Ben Asude Boyacı. Bilkent Üniversitesi'nde Mütercim Tercümanlık öğrencisiyim.
Hazır şenlikler başlamışken ve dersler sona yaklaşırken
ben de moda ve makyaja olan ilgimi sizlerle paylaşmaya
başlamak istedim!
Bu blogda, yaptığım makyajlardan denediğim makyaj ürünlerine,
bugün ne giydiğimden gittiğim etkinliklere kadar
günlük hayatımda yaptığım birçok şeyi bulacaksınız.
Kısacası, bir kızın bu siteye girdiğinde sadece eğlenmesini ve kız kıza
bir şeyler paylaşmayı istiyorum.
Bu arada Instagram'da da oldukça aktif olmaya çalışacağım.
Oradan da bir şeyler paylaşmaya devam edelim istiyorum.
Haydi şenliklerle bu bloga merhaba diyelim!
Okumak için lütfen "Read More"a tıklayın :)


Bizler için baharın ve tatilin yaklaştığının habercisi: Bahar Şenlikleri!
Bu sene doyasıya tadını çıkartacağımız bir etkinlik oldu: bulduğumuz her türlü oyunu oynayıp
her türlü çikolatalı ürünü tüketip bol bol şarkı söyleyip
sahnede arkadaşlarımızı, Sıla'yı ve Mor ve Ötesi'ni dinledik.
Müzikler çok tarzım olmasa da önemli olan güzel vakit geçirmek.
Her neyse, ilk günden çok konuşmadan sizi bu blogun en sade
kombinlerinden bir olacak "look"la baş başa bırakıyorum.
Bir sonraki gönderide görüşmek üzere! 






Codentry  Pantolon
H&M  Slip-ons
Dilvin  Bluz
Rayban  Gözlük
Michael Kors  Çanta

Sevgiler!

instagram: @ladyoflochaber_ / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts