Moda || Mom Pants

10:01


Herkese merhaba!
Geçenlerde dolapları karıştırırken gözüme bir iki parça çarptı.
Bunlar benim kıyfatlerim değildi, ama benim kadarlardı.
Annemin kendisi için yıllar önce diktiği parçalarmış meğer.
Yıllarca hazır giyim sektöründe çalıştığı için 
küçüklüğümden beri beni o giydirirdi.
Şimdi de kendine diktiklerine göz dikmiş gibi oldum :)

Hem beden olarak cuk diye oturunca 
hem de modası geçmemiş modern bir parça olarak gördüğümden
hemen giydim.
Üstümdeki bluzu da onun dolabından kaptım,
yine kendi diktiklerinden.
Sade ama renkli kombini ise Michael Kors çantam ve
Zara babetlerimle tamamladım, işe koştum.

Mom jeans giymeyip mom pants giydim diyebiliriz.
(Biliyorum öyle bir şey yok) :)



Umarım beğenmişsinizdir.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,

sevgiler!

instagram: @ladyoflochaber_ / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts