Makyaj || Sleek Sunset Paletle Makyaj

01:27


Ben bu video işine iyi sardım şu aralar.
Ama sanırım yapılan makyajı göstermek için en pratik yöntem.

Bu videoda sizler için ülkemize yeni gelen Sleek markasının
Sunset far paletini kullanarak bir makyaj yaptım.
Çok sıcak tonlarda ama ağır bir makyaj oldu.
Normalde bu kadar çok makyaj yapmıyorum tabi ki.


Özel günlerde, akşam veya gece dışarı çıkarken yapabileceğiniz
bir makyajla sizleri baş başa bırakıyorum.
Unutmadan söyleyeyim;
Videoda mesela kapatıcı sürdüğüm kısım vs yok.
Çünkü kameram kaydetmemiş. Bu gibi şeyleri maruz görürseniz sevinirim.

Umarım beğenirsiniz.
Kanalıma buradan abone olup yeni videolardan ilk siz
haberdar olabilirsiniz.

Ayrıca;

Videoda kullandığım ürünler:

-Sleek - Sunset Palette

-Sephora Brightening & Hydrating Foundation

-H&M makyaj süngeri

-The Balm Scwhing Eyeliner

-Benefit Hoola Bronzer

-Rimmel London Stay Matte Pudra - Transparent

-Essence - Soo Glow Aydınlatıcı- 10 Look on the Bright Side

-Maybelline The Rocket Volum Express maskara

-Flormar Dudak Kalemi - 201

-Mac Ruj - Hot Tahiti

-Alix Avien Lipgloss 818






Ürünlerle ilgili sorunuz olursa, lütfen aşağıya yorum olarak bırakmayı unutmayın.
Bir sonraki videoda görüşmek üzere!



İyi seyirler!
 
instagram: @ladyoflochaber_ / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts