Beni Tanıyın

21:02

LADY OF LOCHABER


"Bir bloğa sahip olmanın güzel taraflarından biri de bu zaten. İstediğin şekilde davranıp istediğin şeye inanıp yapılamayacak şeyleri yaparsın. Yazdıkların, yayınladıkların senin kişiliğini yansıtır ve farkında bile olmadan hep daha iyiye gidersin çünkü artık insanlar  sana ve senin düşündüklerine değer vermeye başlar. Değer verilmekse her zaman güzel birşeydir."
-ATB

"LADY OF LOCHABER İSMİ NEREDEN GELİYOR?"
Aslında bloğumun ismine karar verirken çok zorlandım. Son halini alana kadar düşündüğüm kullanmaya çalıştığım isimler hiçbir zaman içime sinmedi. En son  Lady of Lochaber'de karar kıldım ve bir anda aklıma geldi. Hiç şüphe etmeden değiştirdim. Lochaber Lady'si olunca bloğumu da böyle isimlendirmekten çekinmedim.

"STİLİNİ NASIL TANIMLARSIN?"
Stilimi birkaç kelimeyle özetleyemeyebilirim. Çoğunlukla canım ne isterse onu giyiyorum. Bir tek tarza bağlanıp kalmaktan hoşlanmıyorum. Genelde bir ondan bir bundan karıştırarak giyinmeyi seviyorum. Tarzım çok da sıradışı değil yani herkesin ilham alıp uygulayabileceği bir şekilde giyiniyorum. Alışveriş yaparken de genelde rahat ama şık parçalardan gözümü alamıyorum. Basiclerden asla vazgeçemiyorum.

"NEDEN BLOG YAZMAYA KARAR VERDİN?"
Moda, güzellik, lifestyle vb blogları okumaktan çok zevk alıyorum. Okudukça zaman geçtikçe ben niye böyle birşey yapmıyorum diye sormaktan kendimi alamadım. Derslerden kurtulduğum gibi soluğu burada aldım. Daha öncesinde sadece blogları takip etmek olan hobimi bir üst seviyeye taşıdım. Takip ettiğim insanlar bana ilham verdiler. Ben de aynı etkiyi yaratmayı çok isterim.

instagram: ladyoflochaber / asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts