Fransa ve Türkiye karışık alışverişim

09:32

Herkese günaydın!
Bugün sizlere toplu bir alışveriş yazısı yazmak istedim. Hem Fransa'dan aldıklarımı hem de buradan aldıklarımı sizlerle paylaşacağım. Giderken 26 kilo olan bavulum dönüşte 35 kilo çıktı artık siz düşünün :)
Önce kozmetikle başlamak istiyorum. 
Vichy'den ne almış olabilirim ki? Tabi ki Vichy ürünleri :) Türkiye'de bu ürünler bulunmakta fakat fiyatlarını oranlayınca daha ucuz olduğunu görür görmez aldım. 

 Öncelikle kendime güzel bir nemlendirici aldım. Son olarak denediğim Neutrogena nemlendiricim pek işe yaramıyordu çünkü. Cildim kuru bir yapıya sahip olduğu için de ben kuru ve çok kuru ciltler olanını tercih ettim.
Fiyatı 9,99 €.


İkinci olarak bitmek üzere olan toniğimin yerini alması için bir tonik seçtim. Yine hassas ciltler için olmasına dikkat ettim.
Fiyatı 8,99€.


Son olarak da Bioderma'nın makyaj temizleme suyunu aldım.
Bu ürünün fiyatının Türkiye'de biraz uçuk olduğunu hepimiz biliyoruz. Ben bu koca iki ürünü 15,69 € dan aldım yani 43 lira gibi bir fiyata. Oysa Türkiye'de tanesi 45 liradan vs satılıyor. Veya bu ikili paketler 69-70 liradan satışta. Ben de kaçırmadım attım sepete.


İki tane saç ürünü aldım. İkisini de orada kullanmak için aldım aslında. Biri Batiste kuru şampuan
Fiyatı 4€ civarındaydı.

İkincisiyse L'oréal'den Elnett Satin Saç Spreyi. Bunun da fiyatı 5€ civarındaydı.


Oraya gitmişken Sephora'ya uğramamazlık edemedim. Ve günlük kullanım ve benim kuru cildim için kullanımı rahat bir fondöten ve bir pudra edindim. Sephora 10H Wear Perfection Fondöten 14,95€, pudraysa 11,95€.


Türkiye'de niye yok dediğimiz marka Revlon'dan da bir adet ColorBurst Lacquer Balm aldım. Bendeki rengi 140-Coy Timide. Kendisi tam bir koyu lahverengi-nude rengi. Yani tam bayıldığım tonlarda.
Bunu fiyatı da 9,90€.

Son olarak yine Revlon'dan takma kirpik aldım. Ben en doğal duranını seçtim. Bunun fiyatı da 7-8 € civarındaydı. 


Bu tatlı şeyleri de daha dün aldım. Rimmel'in Wake Me Up Concealer'ını denememiştim. Bendeki en açık rengi 010 olması lazım. Watsons'larda bulabilirsiniz. 16 lira gibi bir fiyatı vardı.
Gelelim alışverişimin en tatlı ürününe: Rimmel London Moisture Lipstick :) Denememiş olmam ayıptı. Ve hayatımın ruj rengini buldum sanırım. :) Yazısını burada bulabilirsiniz. Bu aldığım 220 Heather Shimmer renginde. Bu ürünü de yine Watsons'larda 17 lira gibi bir fiyata bulabilirsiniz.



Şimdi kozmetiği bir kenara bırakalım ve diğer aldıklarıma geçelim. Öncelikle Fransa'ya gitmeden kendime yağmurluk gibi bir ceket almak istedim. Çok acele bir şekilde H&M'den alıp çıktığım parka en sevdiğim asker yeşili renginde. Bendeki bedeni S

Aynısı: Buradan

Yine H&M'den gitmeden önce çok sade ve şık bir çanta aldım. Hem uzun askıılı hem kısa askılı, oldukça da büyük. 

Aynısı: Buradan

Fransa'dayken Etam'dan kendime bu elbiseyi beğendim. Siyah beyaz olmasıyla eteğindeki detayıyla çok beğendim. Hemen kaptım. 

Aynısı: Buradan

Yine Fransa'dan küçük butiklerden kendime küçük bir hırka aldım. Tam mevsim geçişlerinde giymeye uygun.
Buraya geldiğimdeyse Zara'dan bu muhteşem ayakkabıları aldım. Metalik rengi olması ve sandalet tarzında olmasıyla beni kendine aşık etti :)

Aynısı: Buradan

Yine Zara'dan küçük bir el çantası aldım. Onun da kenarlarında metalik detayları olması çok hoşuma gitti. Bunun fiyatı 99 liraydı.
 Bu çanta da zarifliğiyle ve rengiyle resmen beni çağırıyordu. Çantalarda genellikle uzun askılı olanları tercih ediyorum. Bunda da öyle oldu. Klasik görünüşüyle ayrı bir havası var.

 Bu babetler de aynı şekilde bayıldığım renkteler. Önündeki deri detayıyla ve kurdelasıyla çok zarif duruyorlar. H&M babetleri hem rahat hem çok ucuz. O yüzden arada bir almak fena olmuyor.

 E birkaç takı almadan da çıkamadım :)
 Aynısı: Buradan

Aynısı: Buradan

Benim yakın zamanda aldıklarım bu kadar sayılır. Kozmetik ürünlerinin incelemeleri yolda. Peki sizler bu parçalar hakkında ne düşünüyorsunuz? Umarım beğenmişssinizdir.
Bloğuma üye olmayı unutmayın.
Çav!

instagram: ladyoflochaber / asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts