Güneş Kremi Dosyası

16:51


Merhaba!

Hazır Ankara'ya yaz ve güneş gelmişken, biraz güzenş kremlerinden bahsedelim istedim.
Neredeyse sürekli farklı güneş kremi deniyorum. Güneş alerjim var ve kremsiz çıktığımda, başta alnım, yanaklarım ve hatta göz altlarım dahil olmak üzere kızarıp, kaşınmaya başlıyor ve eğer hata yapıp karşısam ertesi güne bile kızarıklığı geçmiyor.
Durumumu özetlediğime göre fotoğrafta gördüklerimize geçelim isterim.

Bugün birkaç güneş kreminden, süt yapılı ürünlerden, vitaminli ürünlerden ve dd kremlerden bahsedeceğim.



Mustela'nın aslında çocuklar için olan bu güneş kremi en başta çok dikkatimi çekti.
 Çünkü çocukların cildi çok hassas ve hassas ciltler için yapılmış bir ürün bana da iyi gelebilir diye düşündüm.
Haksız da çıkmadım.
Hatta şu an vücudum için kullandığım tek güneş kremi diyebilirim.
Çünkü SPF 50+ ve ayrıca suya dayanıklı.
Miktar olarak da çok fazla olduğunu söyleyebilirim.


Aslında bu ürüne tam olarak güneş kremi demek doğru değil.
Yani aslında turunçgil kokulu kolay emilen süt.
Güzel yanı da hem yüz hem vücut için olması ve 50 SPF içermesi.
Ürünün güneş koruması oldukça iyi, kullandığım süre boyunca da sivilceye vs sebep olmadı ki bu da benim için çok önemli bir faktör(Akne problemli cilt sorunları diyelim)

Kremi sürdükten sonra üstüne makyaj yaparsanız aslında pudrayla vs matlaştırdığınız için kremin parlaması pek sorun olmuyor.
Ancak ben makyajsız kullanıyorum çoğu zaman ve her kullandığımda yüzümde sürekli olarak aşırı derecede bir parlama yapıyor.
Bu parlama sanki yüzün çok yağlıymış da ondan parlıyormuş gibi değil de sağlıklı bir cilt parlaması ama bu üründe bu parlaklık çooook abartılı.
Eğer bu parlamayı sorun etmezseniz sevebilirsiniz, ama sevmeyenlerdenseniz çok hoşuna gideceğini sanmıyorum.



Bu ürünü ilk elime aldığımda içerisinde E vitamini ve Aloe Vera bulundurması hoşuma gider diye düşünmüştüm.
Kremin de çocuklar ve hassas ciltler için olduğu yazıyor ancak yüzümde sivilce çıkarmasıyla pek de öyle olmadığını anladım.

Farmasi Güneş Kremi aynı zamanda aşırı nemlendirmeyi, suya dayanıklı olmayı, içerisinde yağ olmadığını ve hızlı emilmeyi vaad ediyor.
Makyaj altına pek iyi gideceğini düşünmüyorum çünkü ben de parlama yapıyor.
Ancak kokusuna bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim.


Magic Asam'ın ürünlerini uzun zamandır denemek istiyordum ve öncelikle Güneş Bakım Kremi ile başladım.
İçeriğinde 30 spf var ve yaşlanmanın belirtilerine karşı cildi korumayı vaad ediyor.
Yaşlanma konusunda birşey diyebileceğimi sanmıyorum.
Günlük nemlendirici sonrasında sabah ve akşam masaj yaparak uygulanması gerekiyormuş ancak ben akşam kullanılmasının amacını anlayamadım.
Ürünü daha çabuk bitirmek gibi bir niyetim olmuyor genelde :)

Her neyse gelelim bu kremin sorununa: Kusma yapıyor.
Hem de görmezden gelinebilecek kadar az da değil.


İçeriğinde kil mineralleri, papatya özü ve shea yağı bulunduran bu krem 50 SPF.
Hiç uzatmadan söylemek istiyorum güneş korumasını başarısız buldum.
Alnıma yanaklarıma sürüp dışarı çıktım geldim ve sürdüğüm yerlerde hafif kaşıntı ve kızarıklık vardı.
Benim cildimde pek işe yaramadı anlayacağınız.


Aloe vera ve calendula yağı, güneşin etkisi ile hassaslaşan cilt dokusunun yenilenmesine yardımcı olmayı vaad eden bir DD krem. BB, CC, DD ne farkı var bunun diğerlerinden diyebilirsiniz.
DD krem diğer kremlerin aksine içerisinde yüksek güneş koruyucusu barındırması. Ve duyduğuma göre piyasada en yüksek düzeyde güneş koruması sağlayan DD krem Cosmed'e aitmiş.

Yapısı ne çok katı ne çok sıvı, rengi ise tek renk.
Yani her cilt için tek renk var.
Ben bu kremi ilk gördüğümde koyu rengi beni korkutsa da hatta yüzüme sürdükten sonra koyuluğu bana "Bu ne?" dedirtse de kısa bir süre sonra cildimin rengine dönüştüğünü gördüğümde rahatladım.
 Koyu renkli olsa da aşırı bir kapatıcılık sağlamadı bende ancak güneş korumasından ve gün sonundaki görüntüsünden oldukça memnun kaldım.
Hiçbir şekilde parlama yapmadığına çok memnun oldum.
Yüzünüzü ışıl ışıl yapıyor ancak bu sağlıklı bir görünüm sağlıyor.


Ne zaman özel bir makyaj yapacak olsak veya özel bir yere gidecek olsam elim bu kreme gidiyor.
Bendeki seyahat boyu ancak bittiğinde tam boyunu almayı çok istiyorum.

İşte benim son zamanlarda denediğim güneş kremleri bunlardı.
İçlerinde çok memnun kaldığım da var hiç kalmadığım da tabi ki.

Her ne kadar şimdilik DD kremden ve Biotherm'den memnun olsam da güneş kremi arayışım yaz aylarında benim hiç bitmeyecek, biliyorum.
 Özellikle YSL'in Light Creator serisinden olan güneş kremini aşırı merak ediyorum.
Boyner'e yaptıım son ziyaretimde denemiştim ve aşırı gözüm kalmıştı.
Ama 155 lira gibi bir fiyatı vardı ve sadece 30 ml idi. O yüzden gözümü karartıp alamamıştım.

Unutmamak gerek ki benim kendi cildimde memnun kalmadığım ürünlerden sizler memnun kalabilir, farklı sonuçlar alabilirsiniz.
 Çünkü herkesin cilt tipi farklı ve cildi etkileyen birden fazla faktör var o yüzden ben sadece benim cildimde işe yaramadığını düşündüğüm ürünleri anlatabilirim.

Güzel bir güneş kremi öneriniz varsa, bekliyorum.

Sevgiler!

instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

 

You Might Also Like

2 yorum

  1. dd kremler baya koyu duruyormuş ciltte :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En başta öyle sanıyor insan ama biraz zaman geçince cildinin rengini alıyor

      Sil

Popular Posts