NOTE || Rejuvenating Fondöten

10:25


Herkese merhaba!

Aslında uzun süredir kullandığım L'Oreal Infallible Fondötenden çok memnunum ama sevgili Sena ve Seda'nın etkinliğinde Note kutumdan bu fondöten çıktı.
Note'un fondötenlerinden biri kuru ciltler için olan ışık veren Luminous Nemlendirici Fondöten diğeri ise yaşlanma etkilerine karşı olan bugünkü konuğumuz Rejuvenating Fondöten.

İçeriğinde bulunan argan yağı ve pirinç proteini cildi koruyup, hücre yenilemesine yardımcı olmayı ve cildi kusursuzca kapamayı vaad ediyor. 




-Açıkçası yaşım 21 olduğu için yaşlanma etkileriyle ilgili birşey söyleyemeyeceğimi belirtmek istiyorum. 
Ancak gördüğüm kadarıyla, kapatıcılığı çok yoğun yani ortanın üzerinde diyebilirim.
-Beauty Blender ile uyguladığımda çok iyi sonuç alıyorum çünkü fondöten çabuk kuruyor ve beauty blenderın o nemli hali ürünün dağılmasına daha iyi yardımcı oluyor.
-Akne problemi yaşadığım için yeni bir fondöten denemek benim için işkenceye dönebiliyor çoğu zaman çünkü ardından hemen sivilcem çıkıyor. Bu fondöteni kullanmamın ardından da muhakkak bir sivilce çıkardım çenemin etrafında. Ama sizlerde bu durum gerçekleşmeyebilir tabi ki.
-Kokusu ağır değil, cilt ürünlerinde buna dikkat ediyorum. Ama daha da az kokulu olabilirdi.
-Fondötenin rengi koyu olduğu için ben kontür uygulamasında kullandım. Ancak sizler t bölgenizde kullanırsanız parlama yapabilir 2-3 saat sonrasında.
-İçeriğinde SPF 15 bulundurması çok güzel, ancak flaşlı fotoğraflar çekileceğiniz günlerde tercih etmeyin ki flaşta parlamasın.
-İçeriğinde paraben yok.
-Fiyatı 29, 90 lira, ancak indirimlerde 20 liranın altına düştüğü oluyor.

Bence hiç de fena olmayan bir fondöten ve denemeye değer özellikle kış aylarında.
Yeni fondöten arayışındaysanız bu fondötene göz atabilirsiniz.

Sizler bu ürünü kullandınız mı?
Favori fondöteniniz hangisi?

*Note firmasına teşekkürler!

Sevgiler!

instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts