Mediwell || Dudak Bakım Kremi

11:54


Hepinize merhaba!
Burada çok daha fazla aktif olma vakti geldi benim için.
Artık haftada en az 3 yazı paylaşmaya çalışacağım.

Gelelim bugünkü ürünümüze.
Mediwell dudak nemlendiricilerinin paketlerine, şirinliklerine diyecek yok.
Şanlı İlaç firmasına ait bu lip balmların en iyi yanı sanırım cebime bile sığdırabilmek.


Bu lip balmların muzlusu, çileklisi, kavunlusu ve tutti fruttili olanı var.
Her birinin meyve kokusu çok ağır, buram buram.
Bu ağır meyve kokusu benim tercihim değil açıkçası ama sizler seviyorsanız sizler için ideal!



Tabi ki bir lip balmdan beklentinizi karşılıyor, nemlendiriyor ve dudaklarını yumuşatıyor.
Ancak bana kalırsa bir ürünün etkisi kadar kullanımı da önemli.
Çünkü ben parmaklarımla uygulamak zorunda kaldığım lip balmlardan hiç mi hiç hoşlanmıyorum.
Lip balmımı her yenilemek istediğimde elimi yıkamak zorundayım ki ne ürünü kirleteyim ne de kirlettiğim ürünü dudaklarıma süreyim.
Yani kısacası, kokusunun bana ağır gelmesi ve elle veya başka bir şeyle uygulamak zorunda olmam bu ürünü tercih etmememe sebep oluyor.
Ama tabi ki herkesin kullanım şekli, tercihi farklı o yüzden bunların sadece benim düşüncelerim ve izlenimlerim olduğunu unutmayın.
Eğer isterseniz bu ürünleri eczanelerde bulabilirsiniz. 
Sanırım fiyatları 3,5 TL civarındadır.
*Şanlı İlaç'a teşekkürler!
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Sevgiler! 

instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

Follow my blog with Bloglovin

You Might Also Like

1 yorum

  1. Amazing post dear!

    www.bloglovin.com/blogs/printed-sea-3880191

    YanıtlaSil

Popular Posts