NYC || 16 Saat Kalıcı Smooch Proof Lip Stain

13:04


Hepinize tekrar merhaba!
Bugün keçeli kalemden bahsedeceğiz.
Aslında tahtaya yazı yazmak için yapılmış bu kalem renkli olduğu için dudaklarda da kullanılabiliyor.
Tahta silgiyle silmediğiniz sürece çıkmıyor...
Şaka bir yana, bugün NYC markasına ait 16 saat kalıcı olmayı vaad eden dudak kaleminden bahsedelim.


Bendeki rengi 492 Never Ending Nude
Gerçekten çok uzun süre dudağımda kalıcı olmasını istediğim ruj arayışım sırasında satın aldığım bu ürün bence o kadar başarılı değil.
İlk mağazada elime sürdüğümde neyle silersem sileyim 2 gün falan elimden tamamen çıkaramamıştım.
Ancak, dudağıma sürdüğümde gerçekten sanki tahta kalemi alıp dudağımı boyuyormuş gibi hissediyorum.
Yani ürün ben sandığından daha zararlıyım diye bağırıyor.


Rengine diyecek birşey yok, güzel bir doğal dudak rengi.
Rengi çok pigmentli olmasa da kalıcılığı fena değil.
Ama kesinlikle 16 saat falan değil.

Ben gerçekten ısınamadım bu ürüne, elim gitmiyor yani.
Zaten kısa sürede de kuruyor.

Benim çok hoşlandığım bir ürün olmadı.
Sizler bu ürünü kullandınız mı?
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere!

Sevgiler!

instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts