Solait || 30 SPF Nemlendirici Dudak Koruyucusu

12:03


Hepinize merhaba!
  Çoğumuz güneş korumasını sadece yüzümüz ve vücudumuzla sınırlandırıyoruz.
Hatta kimimiz onu bile yapmıyoruz, neyse.
Ancak dudaklarımız da güneşten etkilendiği için onları da koruma altına almamız gerekiyor.
Bugünkü konuğumuz dudağı hem güneşten koruyup hem de nemlendirmeyi vaadeden Solait markasından  30  SPF içeren dudak nemlendiricisi.

Solait Watsons'larda bulabileceğiniz, vegan bir marka.

O yüzden diğer spfli ürünlerden biraz daha maliyetli olabilir.

Yüksek güneş koruma faktörüne sahip olduğu için yazın sıkça kullanmaya çalıştım.
Diğer lip balmlar gibi renkli değil.
Ve yapısı oldukça yoğun,  katı.

Her gün kullandığımda açıkçası dudaklarımı biraz katmanlaştırdı.
Yani dudaklarım sürekli olarak peelinge ihtiyaç duydular.
Bu aslında bir yandan iyi çünkü ürünün birşeyler yenip içildiğinde dudaktan yok olmadığını gösteriyor.
Ancak dudaklarımın üzerindeki o katmanlaşma hissinden ben hoşlanmadım ve diğer nemlendiricilerime geri döndüm.

Belki üst üste kullanılmadığında bu etkiyi yaratmaz.
Ama dediğim gibi ürünün kalıcılığı ve yapısı ortada.
Karar sizlerin :)

Bir sonraki yazımda görüşürüz!

Sevgiler!

instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

 

You Might Also Like

2 yorum

  1. bu marka son zamanlarda baya indirimde :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatını tam bilmiyorum valla :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil

Popular Posts