Watsons || Magic Lip Balm

19:55


Herkese merhaba!
Bugün Watsons markasına ait dudak balmından bahsedelim biraz.
Piyasada birçok lip balm var artık ama hem nemlendireni hem de gereksiz pahalı olmayanını bulmak bence zor.

Bu balmı da Watsons'ta 1 alana 1 bedava kampanyasıyla uygun fiyatını görünce almıştım.


İyi ki de almışım.
Öncelikle paketi açtığınızda şeffaf olduğunu görüyorsunuz, ancak dudağınıza sürdüğünüzde pembeleşiyor ve çok doğal bir dudak görüntüsü veriyor.

Ruj kısmının diğer lip balmlara nispeten daha küçük olması benim hoşuma gitti açıkçası.


Benim tek hoşuma gitmeyen şeyi, kokusu.
Dudağınıza sürdüğünüzde buram buram gelmiyor kokusu, ancak kabı kokladığımda muzlu garip bir kokusu var ki muz kokusundan pek hoşlandığımı söyleyemeyeceğim.

Kokusu olmasına rağmen, birşeyler yerken vs herhangi bir tat gelmiyor, en azından ben öyle düşünüyorum.

Ben sevdim açıkçası ama favorim diyemeyeceğim, favorimin de yazısını yazacağım.

Sizler bu ürünü kullandınız mı?

Sevgiler!

instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

Follow my blog with Bloglovin

 

You Might Also Like

2 yorum

  1. bu ürünü hep merak ediyordum almamak en güzeli sanırım =) flormarın renkli lip balmları var onları tavsiye ederim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ben sevdim aslında bunu :) Flormar da kullanmıştım bir süre önce fena değil :)

      Sil

Popular Posts