Nivea || Powder Touch Serisi

12:04

Hepinize merhaba!
Bir süre önce Nivea'nın Powder Touch serisini tanıtmak için Nivea bana küçük bir paket yollamıştı.
Kullanmama rağmen yazısını yazmaya bir türlü fırsat bulamadım malesef.

Neyse, Nivea'nın Powder Touch serisi Roll-on, sprey deodorant ve bir stickten oluşuyor.
Bu serinin özelliği içerisinde Kaolin pudrasınun bulunması. Çünkü bu pudra hızlı koruma ve yumuşak koltuk altı hissi veriyor.



Roll-on ile başlayacak olursak, bu ürün 48 saat tere karşı koruma vaad ediyor. Gerçi ben o kadar uzun sürede bunu birkaç kez kullanmış oluyorum. 
Her ne kadar pudralı olsa da hızlı kuruduğunu söyleyemem, oldukça ıslak bir his bırakıyor.
Ancak kokusu ve gün içerisindeki performansı gayet güzel.


Her ne kadar çoğu zaman roll-onları tercih etsem de deodorant da oldukça kullanışlı oluyor.
Ve ben bu serinin deodorantını kokusu dışında sevdim diyebilirim.
Çünkü kokusu beni öksürtecek derecede rahatsız etti.
Sık kaç taktiği ile uyguluyorum :)

Ama sıktığım anda verdiği pudralı kuruluk hissi oldukça hoş ve kullanışlı.
Sadece fazla sıkmamaya dikkat edin  çünkü pudralı olduğu için beyaz beyaz kalabiliyor. 
Genel olarak seriden memnun kaldım ve deodorantı tekrar alacağım çünkü bitti. Bu seri, ayrıca alkol veya boya maddesi içermiyor. 
Stickten de bahsetmek isterdim ama kullanmaya fırsat bulamadım ve Brüksel'de olduğum için şu an yanımda bile değil. Umarım sizler için yararlı olmuştur.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,

Sevgiler!

Instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com
Follow my blog with Bloglovin
 

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts