Alışveriş || Anastasia Beverly Hills, Urban Decay, Vichy

16:58


Hepinize yeni bir alışveriş yazısıyla merhaba!
Dün alışverişe çıktım ve ertesi günü hemen yazısını yayınlamak istedim.
Çünkü neredeyse buraya geldiğimden beri yapmak istediğim alışverişi nihayet dün yaptım.

Bütün olay aslında çok masum bir şekilde başladı.
Arkadaşım ve ben sadece annelerimize cilt bakımı ürünleri almak için yola çıkmıştık.
Ama tahmin edersiniz ki pek de öyle olmadı.


O zaman önce cilt bakımı ürünleriyle başlayalım.
Anneme Vichy'nin  Liftactiv Supreme serisinin nemlendiricisini aldım.
Krem, kuru ciltler için kırışıklıkları gidermeyi ve cildi sıkılaştırmayı vaad ediyor.
Göreceğiz.





Onun yanında set halinde benimle gelenler:
-Vichy Pureté Thermale3 in 1 makyaj temizleyici
-Vichy Ideal Body serumu oldu.


Aynı zamanda kendi küçük cilt lekelerim için de leke giderici Normaderm Hyaluspot'u denemek istedim.
Bu jelse ciltteki akneden dolayı oluşan cilt lekelerini gidermeyi vaad ediyor.
Dün gece kullanmaya başladım bile.
Sonuçlarını sizlerle de paylaşacağım.


Gelelim işin eğlenceli kısmına: MAKYAJ

Her ne kadar Urban Decay markası ülkemize gelmiş olsa da
merakıma yenik düşüp "Ha burdan almışım ha Türkiye'den" diyerek Ici Paris XL'de soluğu aldım.
Urban Decay'in 24/7 Glide on göz kalemleri hakkında olumlu şeyler duymuştum,
o yüzden bir de kendim deneyeyim istedim. Bakarsınız aradığım siyah göz kalemi bulmuşumdur.


 Ben siyah mat olan Zero rengini aldım.
 


Son olarak, burada Anastasia Beverly Hills'in olduğunu fark ettikten kısa bir süre sonra
 Planet Parfum'den meşhur Anastasia Beverly Hills Brow Wiz alarak mağazadan ayrıldım.
Zaten mağazaya girer girmez sabırsızlanıp rengimi bulmak için birkaç rengini denedim
ve buldum sanırım: Ebony.



Çok kısa bir süre önce bir alışveriş yazısı daha yazmıştım
ve son olmasını umut ediyordum ama hepimiz biliyoruz: That's not the end.
 Diğer alışveriş yazımı okumak isterseniz buraya göz atmak isteyebilirsiniz.

Umarım sizler de beğenmişsinizdir.
Açıkçası ben hepsini kullanmak için sabırsızlanıyorum her zamanki gibi.

Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere,

sevgiler!

instagram: @lady_of_lochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts