Rimmel London || Professional Eyebrow Pencil

02:52


Hepinize merhaba!
Kaşlar yüzümüzün ifadesini en iyi tamamlayan şeyler diyebiliriz.
O yüzden sanıyorum ekstra özen gösterilmesi gerekiyor.

Dolayısıyla bugün, yine öyle sıradan bir günde alışveriş yaparken denk geldiğim 
Rimmel London markasına ait Professional Kaş Kalemini inceleyelim istedim.
Aslında kaşlarım çok fazla doldurulmaya ihtiyaç duymasa da elimin altında bir ürün olmasını istiyordum.
Bundan önce de bir göz farı ile geçiştiriyordum.
Ama hem sizler hem de kendim için bir arayışa başladım.

Hem uygun fiyatlı olup hem de gerekeni yapan bir ürün olmasını istediğim için de seçimimi Rimmel London'dan yana yaptım. 


Öncelikle, kalem aşırı yoğun kıllara sahip bir fırçayla beraber geliyor. Pek sevdiğimi söyleyemem.
Her ne kadar kaşlarımda dökülme vs yapmasa da kaşlarımı güzel taradığını düşünmüyorum.
O yüzden bunun yerine Essence'tan aldığım kaş ve kirpik fırçasını kullanıyorum.

İkinci olarak, serideki renkler çok kısıtlı. Sadece 3 renk var; 
Elimde gördüğünüz 004 Black Brown
002 Hazel
001 Dark Brown

Bir de kalem şeklinde olmasını çok kullanışlı bulmadım.
Çünkü kalem formda olunca sürekli ucunu açmak zorunda kalıyoruz ve açmadıkça o titiz ve keskin uç kayboluyor.

Resimde sol tarafta dağıtılmış halini, sağda ise dağıtılmamış halini görüyorsunuz.
Eğer sağdaki gibi uygularsanız tabi ki çok doğal bir görüntü olmayacaktır. 
O yüzden hafif dokunuşlarla uygulamaya, gerekirse dağıtmaya dikkat edin.


O kadar laf etmeme rağmen kalıcılığını çok iyi bulduğumu söylemeliyim;
tabi elinizle vs çok oynamayıp direkt olarak silmezseniz.

Bir de kaşlarımın çok hafif doldurulmuş halini görün, kararı siz verin.
(Ön kamera ve kötü ışık mağduru ben)

Kaş ürünü öneriniz varsa alırım bi' dal.
Aramızda kalsın birkaç güne Anastasia Beverly Hills ürünlerini görmeye gideceğim.
Bakarsınız aradığımı orada bulurum.(Çok muhtemel)
Unutmadan fiyatını söyleyeyim: 6 euro falandı.

Umarım beğenmişsinizdir.
Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere,

sevgiler!

instagram: @lady_of_lochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts