Sephora || 8 Hour Matifying Pressed Pudra

02:27


Sephora benim zaman zaman kendimi kontrolden çıkmış bir şekilde bulduğum yerlerden biri. Ne zaman girsem, almayı planlamadığım birşeyler mutlaka alıyorum ve cüzdanımda boş kalan yerler de benimle geliyor tabi ki.
Fransa'da da Sephora'ya gittiğimde durum böyle gelişti ve elimde Sephora'nın kendisinin çıkardığı 8 saat matlaştırıcı etki sağlayan pudra ve fondötenle çıktım.


Paketi gayet hoş hatta sağlam ve şık bile denebilir. Paketin içini görebiliyorsunuz, bu da aslında her zaman bir avantaj. Her ne kadar böyle pudraların yanında gelen aplikatörleri kullanmasam da bunda olsa iyi olurdu diyorsunuz. Çünkü gün içinde yanınızda ekstra bir fırça vs taşımaktansa bu aplikatörler zaman zaman makyajınızı tazelerken kullanışlı oluyor.

Bu arada 9 renkte geliyor ve bendeki Clair Light 21. Kendi rengimden 2 ton falan koyu almıştım çünkü aslında kontür uygulamasında kullanmak istiyordum ve bu kontürün çok da abartılı durmasını istemiyorum.
Siz o şekilde kullanmayabilirsiniz.  

Aslında diğer pudralar gibi pudramsı değil, neredeyse "loose" pudra gibi, yani suratınızda kalıp gibi durmuyor ve "cakey" görüntü vermiyor. Kapatıcılığı da orta derecede denebilir bence ama isminde olduğu gibi 8 saat mat tutmuyor yüzünüzü, 3 saat anca. 


Özetleyecek olursam, her ne kadar kontür için uygun olsa da(çünkü içinde sim veya ışıltı bulunmuyor ve çok güzel uygulanıyor) diğer markaların mesela Rimmel London Stay Matte pudrasını buna tercih ederim tabi ki. 
Türkiye'de şu an Sephora'larda var mı emin değilim. Ama zaten hayatınızı değiştirecek bir ürün olmadığı için sorun yok diye düşünüyorum.

Fiyatı 11,95 Euro.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,

Sevgiler!

Instagram: @lady_of_lochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com
Follow my blog with Bloglovin
 

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts