Bikini Saati

08:17

Herkese merhaba! 
Umarım tatiliniz bol denizli bol güneşli geçiyordur. 
Henüz bikinilerini seçmemiş olanları buraya istiyorum :)

Bugün sizlere 3 farklı bikini sunmak istedim. 3ü de birbirinden güzel.

İlk beğendiğim bikini Zara'dan oldu aslında. 


Mavi/yeşil deseni ve değişik göğüs ayrıntısıyla gözüme çarpan ilk bikinilerden biriydi kendisi :)
Bu resimde çok fazla belli olmasa da kendisine buradan ve de buradan ulaşabilirsiniz.
Hazır Zara'da da indirim varken kaçırmayın derim. Altı da üstü de 29.95 lira.

İkinci favorimse F&F markasına ait. 

Canlı neon renkleri olsun, deseni olsun bayıldım. Özellikle göğüs kısmındaki ortada bulunan fermuar detayı da ayrı hoşuma gitti.

F&F'in bikinileri çoğunlukla bu yaz çok hoşuma gitti. Hatta Kipa'yı görünce hemen dalıp bi dolaştım ama acelem olduğu için alamadan çıktım :(
Fiyatları da üst 30 alt 22 lira olması lazım.
Aynı şekilde bu bikinye de buradan ve buradan ulaşabilirsiniz.

3. ve son bikini ise tabi ki Triangl markası oldu benim için :)

Oldukça özgün modellerle hepimizin gönlünü çaldılar zaten sanırım :) 


Benim gönlüm pembeden yana oldu :) 
Göğüs kısmındaki fermuarsız olmaz tabi ki onu anladık :)
Biliyorum ucuz değiller ama umalım bir gün bizim de olsun bir Triangl bikinimiz :)

Kendileri 89 US dollar olup  buradan ulaşabilirsiniz. 

Siz en çok hangisini beğendiniz? 1? 2? 3? :)

Herkese iyi tatiller!

instagram: ladyoflochaber / asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com


You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts