Sephora Rouge Infusion / Lip Ink

09:51

Herkese günaydın!
Bugün sizlere favorilerim arasına giren bir üründen bahsetmek istiyorum.

Kendisi Sephora'dan Rouge Infusion  :)


Daha önceden denemediğim için de sadece bir tane almaya karar verdim :)
Bendeki tonu "Fig". Tam bir kış tonu aslında ama ben renginin güzelliğine kapıp alıverdim. :)




Ürün ne ruj gibi ne lipstick ne de gloss. İlginç bir yapısı var.
Dudak mürekkebi arkadaşlar :) Ürünü ilk uyguladıktan sonra kurumasını bekleyin ve dokunmayın. Ben dokunmak gibi bir hata yaptım :) Kurumadan kolayca çıkabilen bir ürün eğer beklemezseniz. Ama bir 10 dakika bekledikten sonra dudağınıza oturuyor ve kolay da çıkmıyor diyebilirim :)

Aslında kurutucu bir yapıda değil ve dudak çatlaklarını göstermiyor ama ilginç bir şekilde belli bir süre sonra dudağınızın belli kısımlarında sanki rengi kararıyor.


Paketi de aplikatörünü de sevdim diyebilirim :)



Kuruduktan sonra gün içinde biraz daha uygularsanız daha iyi olur tabi.

Sizce rengi ve duruşu nasıl ? :)

Bu arada fiyatı 39 liraydı ve tabi ki ürünü Sephora'larda bulabilirsiniz.:)


instagram: ladyoflochaber / asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts