Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi Express Çift Etki

10:35

Herkese merhaba!
Umarım haftanız güzel başlamıştır :)

Bugün mükemmel bir ürünle ve incelemesiyle karşınızdayım. 
Kendisi Garnier'nin yeni göz makyajı temizleyicisi Express Çift Etki.



Yeni çıkan bir ürün ve ilk etkisi tabi ki makyajı çıkarması :) 
2. etkisi ise kirpiklere güzelleştirici bakım uygulaması


Suya dayanıklı makyajı zorlanmadan çıkarıyor. Gözlerinizi ovalamadan acıtmadan makyajınızı temizleyebiliyorsunuz.
Ürünün içindeki doğal kaynaklı arginine ise kirpiklerinize güzellik ve parlaklık kazandırıyor. 

Ürünü kullanırken önce çalkalayın çünkü içindekilerin karışması gerekiyor. Daha sonra bir pamuğa sadece bir iki damla damlatmanız yeterli olacaktır.

Temizleyicinin performasını görmeniz için de makyajımı temizlerken fotoğraflamaya çalıştım :)

Bu göz makyajım.


Bu da ürünü ilk uygulamamdan sonraki halim. Sadece pamuğu gözümün üzerinde beklettim ovmadım.


Göz farımın hepsi ve eyelinerımın çoğu silinmiş durumda ilk seferde. 


 Bu da makyajımın temizlenmiş hali. 


 Üründen son derece memnun kaldım. 
En ufak dokunuşla, az ürün kullanarak ağır göz makyajını çıkarabildim.
O kadar hoşuma gitti ki arada ten makyajımı çıkarırken de kullandım ve aynı şekilde memnun kaldım.
Kirpiklerimde Maybelline Falsies waterproof formüllü olanı vardı ve suya dayanıklı makyajı da zorlanmadan çıkardım ürün sayesinde.
Bundan önce kullandığım makyaj temizleyicilere on basar diyebilirim. 
Yapısı da beni rahatsız etmedi. Paraben de içermiyor.

Tek kelimeyle mükemmel :)
Üstelik fiyatı da oldukça uygun. Watsons'ta falan 12 lira ama migrosta çağdaşta 8 lira civarında olması lazım. 

Kesinlikle ve kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün :)

Sizler makyaj temizleyicisi olarak ne kullanııyorsunuz?


instagram: ladyoflochaber / asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts