Rimmel London Apocalips Likit Ruj

18:00

Günaydın!

Bugün sizlerle uzun bir süredir denediğim Rimmel London'dan Apocalips likit rujlardan 201 Solstice adlı/nolu ürünü paylaşmak istedim.




Öncelikle ürünün paketi çok hoşuma gitti çünkü paketi öyle sıradan ve basit değil. Üst kısımdaki "elmas" tarzı kesimi çok hoş, alt tarafta ise ürünün rengi görünüyor.
Ürünün 7-8 rengi var fakat nude rujlardan vazgeçemeyen biri olarak tabi ki bunun da nude tona en yakın rengini almak zorundaydım :)
Ürünün yapısı ruj ile gloss arasında bir yerde. Yani mükemmele yakın diyebiliriz :) Nude olmasına rağmen ben renk pigmentasyonunu oldukça yüksek ve kaliteli buldum. Sürdüğünüz zaman direkt olarak rengini veriyor boşluk bırakmıyor.
Diğer çoğu likit ruja göre de  nemlendirici olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca en önemlisi dudağınızı yapış yapış bırakmıyor.
Gloss yapısına benzer fakat gloss gibi dudakta aşırı ıslak bir görünüm bırakmıyor bu benim sevdiğim bir özellik. Parlaklığı tam kararında yani.
Aşırı kalıcı bir ürün değil yani sürdükten 4-5 saat içerisinde dudağınızda o kadar kalmıyor o yüzden yeniden uygulama gerektiriyor tabi ki.

Aplikatörü de oldukça kullanışlı ve yumuşacık.
Birazcık YSL Baby Doll Kiss&Blush Mocha Garconne'u anımsattı bana rengi.




Üründe sadece hoşuma gitmeyen bir tek şey var o da ürünün kokusu.
Ağır bir koku var ürünün kendi kokusu mu desem ne kokusu bilemiyorum. Ruju sürerken rahatsız ediyor onun haricinde sürdükten sonra kokuyu almıyorum zaten.
Kokusu dışında benim çok sevdiğim ve çok sık kullandığım ürünlerden birisi oldu, iyi ki almışım.

Ürünü Watsons'larda bulabilirsiniz. Üstelik fiyatı da oldukça uygun.

Sizler Apocalips'leri denediniz mi? :)



instagram: ladyoflochaber / asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts