Beauty School 101: Makyaj Fırçalarının Temizliği

15:33

Makyaj yaparken önemli araçlarımızdan biri de makyaj fırçalarımızdır.
Makyaj fırçalarının da en az haftada 1 kere temizlenmesi gerek. Çünkü makyaj fırçalarını kirli olarak suratımıza değdirmek istemeyiz.
Ben de bugün sizlere kirli makyaj fırçalarımı nasıl temizlediğimi göstermek istedim. 


Ben fırçalarımı bebek şampuanıyla yıkamayı tercih ediyorum. Küçük bir kaseye az miktarda su koyup, biraz da şampuan ekledikten sonra fırçaları kasede yavaşça temizlemeye başlıyorum.


Ben kasede temizledikten sonra hafif suya tutup, yavaşça suyunu sıkıyorum.Gayet kolay ve zahmetsiz. Yalnız fırçaları temizlerken dikkat edilmesi gereken birkaç şey var.
Mesela fırçalarınızın diplerini fazla suya değdirmemeye dikkat edin.
Yavaş hareketlerle temizleyin ki fırçaların kılları hassas ise kopmasınlar. 
Yıkama işleminiz bittikten sonra fırçaların dibine su gitmeyecek şekilde dizmeye özen gösterin ki dipleri su alıp yapışkanları gitmesin. Mümkün olduğunca baş aşağı dizin fırçaları kuruturken. Kimse fırçaların kılları dökülsün istemez :)

Umarım yardımcı olabilmişimdir. Sizler fırçalarınızı nasıl temizliyorsunuz? :)


instagram: ladyoflochaber / asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts