Yazın Vazgeçilmezleri

20:57

Yaza girmiş olduğumuza göre ona göre de alışveriş yapma vakti geldi geçiyor! Ben de bu yüzden  bunlarsız yaz olmaz dediklerimi sizlerle paylaşmak istedim.  Bir çift güneş gözlüğü, rengarenk şallar, sandaletler, rengarenk elbiseler, hasır şapkalar, pastel rengi çanta vs vs.



1. Stradivarius
2. Zara
3. Zara
4. Accessorize 
5. Rayban
6. Mudo
7. H&M
8. H&M
9. H&M

Yukarıdaki sandaletlere tek kelimeyle bayılıyorum bence hiç bitmemesi gereken trendlerden bir tanesi. Aynı şekilde Rayban gözlükler benim için yaz demek yoksa kim bizi UV ışınlarından koruyacak :)
Yazın diğer vazgeçilmeyecek ürünleri bence çiçek desenli elbiseler ve şallar. Renkli ve çiçek desenli elbiseler zaten kendi başlarına yazın habercisi benim için :) Diz altı elbiselerse benim için ayrı bir rahatlık oluşturuyolar. 
Şapkayı ve çantayı da unutmayalım :)
Herkese mutlu yaz günleri diliyorum :)


instagram: ladyoflochaber / asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com


You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts