Lush No Drought Kuru Şampuan

16:17

Herkese merhaba!
Bugün sizlere bir süredir kullandığım Lush No Drought Kuru Şampuanın incelemesini yapacağım. 

Lush taze içeriklerle yapılan koruyucu içermeyen "handmade" kozmetik ürünleri yapan bir marka.  Daha önceden birkaç ürün alıp kullanmıştım. Kuru şampuanlarına da bir şans vermek istedim.

Öncelikle biraz kullanışsız olduğunu söylemek zorundayım. Ürünün kendisi değil, paket. Elinize döküp parmak uçlarınızla veya direkt saç diplerinize dökerek uygulamak zorundasınız. Sprey kuru şampuanlarla karşılaştırıldığında bunun kullanımı daha zahmetli. 
Limonlu yani ferahlatıcı bir kokusu var. 
Saç diplerime döktüğümde ürünün beyazlığının yani pudra görünümünün gitmesi için çok uğraştım. Kahverengi saçlı olduğum için beyazlığı gizlemek benim için daha zor oldu. 
Bunlar haricinde kullanılabilir bir ürün. Ben zaten gün aşırı duş aldığım için fazla kullanma ihtiyacı duymadım. Deneme amaçlı kullandım diyebilirim.
Ama o yağlı görüntüden tamamen kurtarıyor sizi uyguladığınız zaman yani  herşey bir kenara işini iyi yapan bir ürün.

Sizler neler kullanıyosunuz kuru şampuan olarak? Önerilerinizi duymayı isterim :)


instagram: ladyoflochaber / asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com


You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts