L'Oréal Paris Rouge Caresse 503 Seductive Beige Ruj

09:09

Herkese günaydın!
Bugün karşınızda L'Oréal Paris'in Rouge Caresse serisinden Seductive Beige adlı 503 numaralı ruju.



Aslında bu ruju neredeyse 2 dakika içerisinde seçtim mağazadayken ama pişman olmadım. Tam tamına kendi dudak rengimi arıyordum ve bulduğumu söyleyebilirim. 
Bazen pembeden kırmızıdan turuncudan sıkılınca insan sade ve herşeyle her zaman gidebilecek bir ruj gereksinimi duyuyor sanırım. 
Sürdüğüm zaman benim dudağımda pek belli olmuyor renk açısından ama dudağıma daha derli toplu bir görünüm ve ışıtlı veriyor. 
Yapısı oldukça yumuşak ve nemlendirici. Benim gibi dudakları çabuk kuruyanlar rahatlıkla kullanabilir. Hatta kremsi bir his uyandırıyor dudağınızda.
Kalıcılığının da hoşuma gittiğini söyleyebilirim.
Benim iyi ki almışım dediğim bir ürün.
Dudağımdaki görüntüsünü de paylaşıyorum. 



Dediğim gibi tam dudak rengimde olduğu için benim bu kadar hoşuma gitti.
Ama diğer renklerini de denemek lazım. Ben Gratis'ten 32 liraya almıştım yaklaşık 1 ay önce. Ama şimdi indirim bile olabilir yani daha ucuza getirip alabilirsiniz :)
Benden olumlu feedback aldığını söyleyebilirim :)
Sizler ne düşünüyorsunuz ? :)


L'Oréal Paris Rouge Caresse 503 Seductive Beige için buraya TIK TIK


instagram: ladyoflochaber / asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts