Bioderma || Sebium Temizleyici Jel

11:35


Şu sıralar cilt bakımına çok da zaman ayıramadığım günlerdeyim, çünkü yanımda çok sınırlı ürün getirdim.
Ancak bundan cildim de mutlu, ben de mutluyum.
Cildimin şu sıralar bu kadar sorunsuz olmasının tabi ki belli başlı sebepleri var.
Ama en başta gelenlerden biri cilt bakımımı tümden değiştirip minimuma indirgemem oldu sanırım.

Cilt yapımla ilgili bilgi verecek olursam, yağlı, akneye meğilli diyebilirim. Meğilliydi.
Ancak şu sıralar "belli" dönemler haricinde yüzümde sivilce göremez oldum.
Buna yardımcı ürünlerden ikisi Bioderma'nın benim gibi yağlı ciltlere özel olarak çıkardığı Sebium serisinden Temizleyici Jel ve Global Nemlendiricisi. 
Bu ikiliyi 1,5 aydır kullanıyorum ve nemlendiricim bitti bile. O yüzden yazısını yazmanın zamanı geldi diye düşündüm.



Ben sabah ve akşam olmak üzere günde iki kere kullanıyorum. Ciltteki fazla yağı azaltmayı ve aynı anda da cildi temizlemeyi vaad ediyor. İçeriğinde sabun bulunmadığı için gönül rahatlığıyla kullanıyorum.

Benim yüzüme genelde iki nohut tanesi kadar jel yetiyor. Suyla yıkadığınız cildinizde köpürüyor ve güzelce temizliyor.
Kullanım sonrası yüzünüzü germiyor veya kurutmuyor.
Açıkçası benim oldukça memnun kaldığım bir ürün oldu ve bittiğinde yine gidip alacağım.
Buradaki alışveriş yazımda da belirttiğim gibi Jeli ve nemlendiriciyi 60 liraya satın almıştım.

Cildimdeki bu değişimi çevremdekiler de fark ettiği için böyle bir ürünü sizlerle paylaşmak istedim.
Umarım sizler de beğenmişsinizdir.

Sevgiler!
instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts