L'Oréal Paris || True Match Le correcteur Kapatıcı

10:23


Hepinize merhaba!
Ne zaman aynanın karşısına geçip makyaj yapmak istesem düşünmeden kullandığım bir kapatıcıdan bahsedeceğiz bugün.
Şimdiye kadar denediğim kapatıcılardan tamamıyla memnun değildim; ya kapatmıyorlar daha da öne çıkarıyorlardı, ya da ciltte güzel durmuyorlardı.

Ancak True Match kapatıcı beklentilerimin üzerinde çıktı.
Hem kapatıyor, hem aydınlık veriyor, hem yapısı çok güzel; ne çok sıvı ne çok kremsi ne çok katı.


Bendeki rengi 02 Vanille. Hem kapatıcı rengi olarak, hem aydınlatıcı gibi duruyor yüzümde, oldukça kullanışlı. 
Aplikatörü klasik kapatıcı fırçası. Uygulaması kolay ama yapısından dolayı uyguladıktan hemen sonra dağıtmak gerekiyor.
Ben ürünü göz altlarıma nemli Beauty Blender ile yediriyorum. Ancak uygulamadan önce göz altıma nemlendirici bir krem sürmezsem, pudrayla sabitlemezsem hafif de olsa çizgilerime doluyor, çünkü yapısı aslında pudra bitişli
Kalıcılığı da sabah uyguladığınızda akşama kadar kalan cinsten.



Son olarak, alın bölgemi aydınlatmada mükemmel bir görevi üstlendi. Cildim karma-yağlı olmasına rağmen parlama bile yapmadı diyebilirim.
Gratis'ten kartımdaki puanların bayağı birikmiş olduğunu tesadüfen öğrendiğim bir anda indirimli almıştım.
Normal fiyatı sanırım 25 lira civarında.

Eğer biraz yoğun kapatıcıları seviyorsanız, bu kapatıcı size göre ve bence fiyatını hak ediyor yani bitince yenisini alacağım gibi görünüyor.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,

sevgiler!

Instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

2 yorum

Popular Posts