Clinique || Blushing Blush Aglow Allık

11:22


Hepinize yeniden merhaba!
Bugün sizlere özellikle sonbahar ve kış makyajlarınızda sıkça kullanabileceğiniz bir üründen bahsedeceğim: Clinique markasına ait Blushing Blush serisinden Aglow rengi.



Clinique'in allıklarını genel olarak çok başarılı buluyorum çünkü genelde çok doğal duran bir yapıya sahipler.
Aglow da onlardan bir tanesi.
Eğer siz de benim gibi çok açık tenliyseniz ve yüzünüzde doğal duran bir allık istiyorsanız Aglow'u size öneriyorum.
İçinde hafif altın ışıltılar bulunduran, şeftalimsi bir allık.
Sanki güneşte yanmışsınız gibi bir hava veren bronze bir allık diyebilirim.
Olabildiğince doğal duruyor, ve cilde sağlıklı bir ışıltı görünüm kazandırıyor.
 İçindeki ışıltılar gözünüzü korkutmasın çünkü cildinizde öyle ağır bir aydınlatıcı sürmüşsünüz gibi durmuyor.


Çoğunlukla kendime pembe allıkları yakıştırmıyorum ve hiç doğal göründüğünü düşünmüyorum.
Ancak Aglowu üst üste uygulasanız bile yapay durmuyor.
En doğal görünümü elde etmek için ben bu allığı Real Techniques Stippling Brush ile uyguluyorum.
Normalde allık kullanmayı sevmeyen ben bile artık bunu kullanmaktan çekinmiyorum.
Eğer siz de şeftalimsi allıkları kendinize yakıştırıyorsanız ve doğal görünümü seviyorsanız bu allığa bir şans verin diyorum.

Clinique markasına başlıca Sephora, Sevil Parfümeri, Boyner gibi  mağazalarda bulabilirsiniz.
Fiyatı: 119 TL

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,

sevgiler!

Instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com
 

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts