Watsons || Menthol Treatment Lip Balm SPF 15

12:47


Hepinize mutlu pazarlar!
Bugün sizlere uzun zamandır yazısını yazmak istediğim bir üründen bahsedeceğim.
Aslında beni instagramdan takip ediyorsanız, az çok bu dudak balmının benim favorim olduğunu biliyorsunuzdur.
Bana göre iyi bir dudak balmı, gerek tek başına gerek başka bir rujla kullanıldığında dudağı yumuşatıp, nemlendirebilmeli, dudakta garip bir tat bırakmamalı, uzun süre nemlendirmeli, dudakta katman katman durmamalı, kullanımı pratik olmalı ve mümkünse içerisinde güneş koruması bulundurmalı.
Bu ürün hepsine tik attırıyor diyebilirim.

-Tek başına kullanıldığında dudağımı yumuşacık yapıyor.
-Veya örneğin, Golden Rose'un klasik rujlarını tek başına sürdüğümde dudağımı aşırı kuruturken, bu ürünle kullandığımda hiçbir şekilde kuruluk yaşamıyorum.
-Mentollü olmasına rağmen dudağımda bir tat bırakmıyor çünkü buram buram mentol kokmuyor.
-Sürekli yenilemek zorunda kalmıyorum.
-2 günde bir dudak peelingi gerektirmiyor.
-Asansör şeklinde açılıyor bu da benim için büyük bir avantaj çünkü parmağımla balm uygulamaktan nefret ediyorum.


Küçücük olmasına rağmen epey bir zamandır kullanıyorum, bereketli çıktı yani.
Ve 4,90 gibi bir fiyata aldığımı hatırlıyorum hatta Watsons'ta indirim zamanı belki daha uygun fiyata bile alabilirsiniz diye düşünüyorum.  
Belçika'ya gelirken yanımda getirdiğim tek dudak balmı da bu.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Sevgiler!

instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com


 

You Might Also Like

2 yorum

  1. Merhaba çok güzel yorumlamışsınız. Sormak istediğim bir şey var. Aynı ürünü bir süredir ben de kullanıyorum ama sevemediğim bir yanı var. Dudağıma sürdüğümde ağzımda garip bir ilacımsı tat oluşturuyor her defasında. Sizde de böyle bir etki yarattı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, açıkçası hayır öyle bir sorun yaşamıyorum.

      Sil

Popular Posts