Dolabınızı yenilemenin yolları

20:00

Günaydın!
Daha birkaç gün önce alışveriş yapıp
giyecek hiçbir şeyim yok diye bağıranlardanız hepimiz.
Durum böyle olunca her hafta yeni bir kot, kazak, ayakkabı almaktansa
giymediklerinizi bir kenara ayırmanızı ve onları baştan yaratmanızı öneriyorum.
Nasıl mı?
Çok basit.

Aslında artık giymeyen,duymayan kalmadı yırtık kotları.
Gidip satın almaktansa giymediğiniz kotunuza ikinci bir şans verin, alın elinize kaleminizi makasınızı, başlayın kesmeye!

Ben aynı bu videodaki yöntemi kullanarak iki kot pantolonuma "Tekrar Hoşgeldin" dedim bile.





Veya size dar gelen kazaklarınızı genişletebilirsiniz.
Lise yıllarımdan kalma v yaka kazaklarımı pek kullanmadığımı fark ettim. Kazakların bitiş kısmı gereksiz dardı.
Makası elime alıp kesmem bir oldu diyebilirim.










Kazağa hem şık bir detay eklendi hem de rahat.
Ufak bir makas dokunuşuyla rahat salaş bir kazağa dönüştü, hayata geri döndü. 
Yeni giysi almış kadar mutlu oldum :)

Sizleri de gardrobunuzda giymediklerinize hayat vermeye davet ediyorum. Benimle olanlar?

instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

2 yorum

Popular Posts