Prozinc || Summer Time Shampoo ve Spray

14:42


Herkese merhaba!

Uzun zamandır burada yoktum, biliyorum.
Erasmus için Belçika'ya geldim ve hazırlık yapmam vs çok vaktimi aldığı için buraya çok vakit ayıramadım.

Gelelim bugüne...

Şampuanın adın da anlayacağınız üzere Prozinc Summer Time Şampuan yaz ayları için üretilmiş bir ürün.
İçeriğinde bulunan UVB filtresi sayesinde saçınızı zararlı güneş ışınlarından korumayı vaad ediyor. Bunun yanı sıra, argan yağı saçlarınızı deniz, kum ve güneşin yıpratıcı etkilerini onarırken, hidrolize keratinse saçın keratin miktarını destekliyor ve elektriklenmeyi engelliyor.
Aynı zamanda boyalı saçların kullanımına uygun ve içerisinde alkol, paraben veya renklendiciri bulunmuyor.

İşte vaad ettikleri bu şekilde.

Beni takip ediyorsanız eğer aslında favori şampuanımın Aussie-Frizz Miracle olduğunu biliyorsunuzdur.
Hem saçlarımı yumuşacık yapıyor hem elektriklenmesini engelliyor, hem saç uçlarımı koruyor.
Açıkçası bana Aussie'yi bıraktıracak bir etki göremedim, hatta ve hatta kesinlikle kullanmamalıyım dedim.
Çünkü saçlarımın aşırı elektriklenmesine yol açtı, ve ilk yıkayışta pişman oldum.

Saç uçlarım boyalı ancak saç bakımım sayesinde uçlarım yıpranmış ve kırık görünmüyor.
O yüzden çok fazla bu bakımımı değiştirmemeye çalışıyorum.
 

 Saçlarımda ben aşırı güzel ve değişik bir etkisini görmedim bu şampuanın.
Kullanacağımı da düşünmüyorum.


Geçelim bu serinin saç spreyine.
Prozinc Summer Time Spray şampuanla aynı şeyleri vaad ediyor. Ve güneşe çıkmadan veya sonrasında kullanabiliyorsunuz. Aynı zamanda duş sonrası, deniz veya havuz sonrası da kullanıma uygun.
Açıkçası bana spreyler hep daha kullanışlı gelmiştir.
O yüzden bu spreyi sık sık kullandım ve saçlarımın güneşin etkilerinden korunması hoşuma gitti.
1 kez sprey sıkmanız bile yetiyor aslında saçlarınız kuruysa, çünkü 2. sıkışta saçlarınızı direkt ıslatıyor.

Prozinc Summer Time Spreyi ve şampuanı eczanelerde bulabilirsiniz.
Fiyatı 80 lira civarında olabilir.

Bir ben mi beğenmedim bu şampuanı merak da etmiyor değilim.
Şampuan konusunda hassasım sanırım :)

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Sevgiler!

instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

Follow my blog with Bloglovin

 


 

You Might Also Like

2 yorum

  1. şampuanı bilemedim şimdi ama spreyi denemek istiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla beğenen var o yüzden denenmeye değer diye düşünüyorum :)

      Sil

Popular Posts