Kırmızı Ruj Sürmenin Püf Noktaları

09:00



Günaydın!
Bu aralar kırmızı ruja daha bir sarıldığımı fark ettim.
Ancak fark ettim ki kırmızı ruj sürmek emek ve sabır istiyor.
Benim gibi kırmızı ruju çok seviyorsanız
gelin ruj sürmenin püf noktalarına birlikte bakalım!




Önce seçimimi yaptım.
Mat mı istiyorum, daha parlak mı?
Mat kırmızı ruj olarak bende MAC Ruby Woo var.
Parlak olarak da Gosh Velvet Touch Serisinden 60-Lambada var.
Ruby Woo'yu sürmek kısmen daha zor o yüzden Lambada'yı kullandım.

Lambada

Ruby Woo




Önce dudaklarımı nemlendirerek başladım.
Ben Watsons Treatment Lip Balm kullandım.


Sonrasında aslında ruju sürdükten sonra uygulanan adımı sürmeden uyguladım.
Dudaklarımın kenarına ten rengi bir kalem geçtim.
Sizler kapatıcı da uygulayabilirsiniz.
Sonrasında uygulamamın sebebi, eğer hata yaparsam kırmızı rujun o kalemle birbirine karışıp pembe renk ortaya çıkarması. Ama siz sonrasında da kullanabilirsiniz.



Sonrasında çizgilerin belirginliğini azaltmak için bir fırçayla dağıttım.


Bana göre bu daha iyi bir taslak ortaya çıkarıyor.

Sonrasında tabi ki dudaklarımı bir dudak kalemiyle çerçeveledim.
Çerçevelerken ben yine Mac Ruby Woo dudak kalemini kullandım.


Sonrasında kalemle bütün dudağımın içini doldurdum.


Ve son adım olarak tabi ki rujumu uyguladım.


Sonuç da işte böyle.
 




Umarım beğenmişssinizdir, sizin için yararlı olmuştur.
Daha güzel fotoğraflayamadığım için gerçekten üzgünüm.

Sorunuz, öneriniz vs olursa aşağıya yazın lütfen.

instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com



You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts