Catrice || 38 Vino Tinto

01:06


Herkese uzun bir süre sonra yeniden merhaba!
Belçika'ya geldiğimden beri bloguma zaman ayıramadım, yok olmadı yani.
Hem yazısını yazdığım ürünlerin Türkiye'de kalmış olması ama elimde görsellerinin bulunmaması, hem burada rahat çekim yapabilecek ortamı henüz bulamamış olmam blogu biraz boş bırakmama sebep oldu.

Buralarda olmamamın sebebini açıkladığıma göre ojeye geçebiliriz.
Bildiğiniz üzere, ülkemize henüz gelen Catrice markası artık Rossmann mağazalarında satılıyor.
Uygun fiyatlı markalar arasında olan Catrice markasından benim ilk denemek istediğim ürün ojeleri oldu.


Ojenin performasına geçecek olursak, öncelikle tek katta orta derecede örtücülük sağlıyor, yani ikinci katta daha iyi rengini veriyor tabi ki.
Özellikle mat olmayan bir oje denemek istedim, çünkü piyasada uygun fiyatlı ojelerden güzel parlaklık sağlayan ojeyi bulamadım henüz.
Bu ojenin parlaklığıysa çok hoşuma gitti.


Aynı zamanda kalıcılığı da oldukça iyi. Uçları çıkmadan 4-5 gün kullanmayı becerebildim çünkü diğer ojelerim 2 gün dayanmıyor.

Gelişigüzel, sık sık kullandığım Flormar, Pastel, Golden Rose vs gibi ojelerden kesinlikle daha iyi kalitede ve fiyatı da bu saydığım markalardan hiç farklı değil. Ben bu ojeyi 3,99 TL'ye satın aldım. Yani açıkçası piyasadaki diğer uygun fiyatlı ojeleri solladı benim açımdan.

Sizler bu ojeyi nasıl buldunuz, daha önce denediniz mi?

Ürünü Rossmann mağazalarında Catrice standında bulabilirsiniz.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
sevgiler! 

instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com


 

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts