Alışveriş yapanlarda bugün (Zara, Mango, New Balance...)

17:30

Günaydın!
Bugün sizlerle son zamanlarda yaptığım alışverişi paylaşmak istiyorum.
İndirimlerden payıma düşeni aldım diyelim ve başlayalım!



İlk olarak Mango'dan bu iki V yakalı kazağı aldım. Açıkçası V yakalarla gömlekleri birleştirmeyi sevdiğim için aldım.
Puantiyeli tişörtse Zara'dan.
Onun da hem V yakalı olması hem de deseni hoşuma gitti.




Yine Zara'dan bu cicileri kaptım.
Kendisiyle aldığım günden beri aşk yaşıyoruz henüz karlı havalardan dolayı giyemesem de.

Diğer cicimse New Balance'tan.
Modeli ve rengi çok hoşuma gidiyor, uzun süredir de aklımdaydı.
Kısmet Morhipo'danmış.
2 günde geldiler bu arada!

Bu da incecik, kalçayı kapatan gömleklerden.
Deri pantolonların vazgeçilmezi aslında benim için.
Journey'de bulduğum cicilerden biri.

İkincisi de bu.
Ön kısmı dümdüz, arkasıysa küçük düğmelerden oluşuyor.
Küçük ama göze çarpan bir detay.

Bu bilekliğeyse bayıldım!
Gümüşün altının ve koyu grinin uyumu işte.

Son olarak aldığım gözlüğü paylaşmayı istedim.
İlk defa kemik gözlük kullanıyorum ve desenine şekline bayılıyorum.

Benim son zamanlarda yaptığım alışverişim bu kadar.
Umarım hoşunuza gidenler olmuştur, size bir fikir vermiştir.

Görüşmek üzere!

instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com


You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts