Manikürüne renk kat!

20:00


Günaydın!

Şu aralar sıradanlıktan uzaklaşıp değişikliğe gitmek isteyenlere en basit önerim: Ojelerini renklendir.
O yüzden, bugün sizlerle şimdilerde sıkça kullandığım ojeleri paylaşmak istedim.





Wet N Wild Eggplant Frost


Aynamın kirliliğini göz ardı ediyoruz ve renge odaklanıyoruz. :)
Gördüğünüz gibi içinde morluk pembelik ışıltıları olan rengarenk bir oje.
İki katta tam rengini veriyor.
Tırnaklara eğlenceli bir hava katıyor bence. 


2. Pastel 145


Bu renk tam tamına bir bahar rengi.
Baharın canlılığını, ağaçların rengini, denizin mavisini, gökyüzünü anımsatıyor bana.
Fazla şiirsel oldu.
Bu da iki katta rengini verenlerden.

3. Pastel 82


Şu zamana kadar bu ojeyi beğenmeyene rastlamadım.
Bir ojenin rengi bu kadar tatlı olur, tırnakta bu kadar sade ve hoş durur.
Almadıysanız acele edin derim.
Evet dedim...

4. Pastel 124


Aldığımdan beri birazdan bahsedeceğim ojeyi bir de bunu sürüyorum diyebilirim.
Sadeliğin rengi bu işte.
Fakat rengi çok açık olduğu için 3 katta bu renge ulaşıyorum.

5. Pastel 27


Birşey olsa da bu oje tırnağımdan hiç çıkmasa, hayatımın sonuna kadar bu renkle yaşayabilirim.
Süt beyazına benzer bir rengi var ve benim fa-vo-rim.


Benim şu aralar manikürümde bir renk istediğim zaman
tercih ettiğim ojelerden bunlardı.
Oje almaya doyamayanlar olarak sizlerin önerilerinizi de bekliyorum.

instagram: @ladyoflochaber_ / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts